10:00 uur projecten deel het hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ritchy

Registered User
hallo,
ik wou zelf een 10:00 uur project gaan maken maar niet veel verstand van projectjes nu wou ik jullie ALLEMAAL! vragen om hier jullie foto's en beeldmatriaal te plaatsen en uitleg is ook van harte welkom.
Groet ritch.

white thunder

Registered User
hallo,
ik wou zelf een 10:00 uur project gaan maken maar niet veel verstand van projectjes nu wou ik jullie ALLEMAAL! vragen om hier jullie foto's en beeldmatriaal te plaatsen en uitleg is ook van harte welkom.
Groet ritch.

Beste Ritch,qua fotoos enzo,is het denk ik,nog wat te vroeg om die te plaatsen,maar uitleg is ook in andere topics te vinden over zulke projectjes.

D

Deleted member 17038

Guest
Maar er zijn al best veel topics te vinden met beeldmateriaal? Ach een verzamelpunt is ook handig!

Heb je hier wat aan?

Roykuh25*

Registered User
Ik heb nog geen foto's , maar die zullen nog wel komen ... maar dit jaar zal waarschijnlijk mijn 10 uur project gaan bestaan uit;

1x Jorge JW112 ( 750 Shots Fluitbak )
1x 4 Cakes proline ( Whistling Four )
1x 3 Cakes proline ( Super 3 )
2x Reno
2x Alligator
1x Dutch Thunder

En nog wat maar ben nog aan het rondspeuren.

Gr. Roy

white thunder

Registered User
Ja mijn 10.00 projectje,die zal uit zoow mtr of 5 visco,met tyrips vastgemaakt uit verschillend duits knalwerk,overgaand in 2knalcakes en wat thunder kings uit belgie :hehe!:.Dan een fluitbakkie en nog een mtr of 6,roze lont,en ook weer met tyrips vastgemaakt knalspul,maar nu uit belgie,dan weet iedereen in me straat,dat ik thuis ben,en dat het stookdag is!!

ritchy

Registered User
mijn volgorde is 10 x reno waarvan 5 1 voor 1 moeten gaan en de andere 5 tegelijk
4 x 3'' ti salute waarvan 4 tegelijk?
dus vertel me hoe wie wat foto's hoe jij het doet enz????

sprinkhaan

Registered User
Ben ook geen expert , maar de eerste tip die mij is bij gebleven is dat de lontjes van je cakes en salutes het beste tegen de richting van het te ontbranden hoofdlont zitten.
Dan heb je meer zekerheid dat de lontjes van je cakes en salutes vlam vatten.
Dus niet met de ontbrandings richting mee.

Ray.Ray

Registered User
mijn volgorde is 10 x reno waarvan 5 1 voor 1 moeten gaan en de andere 5 tegelijk
4 x 3'' ti salute waarvan 4 tegelijk?
dus vertel me hoe wie wat foto's hoe jij het doet enz????

4 x 3" tegelijk ? ... succes ik zou het met pyroclocks doen maar ik doe het niet :). heb je wel altijd een vertraging ertussen.

king of thunder

Registered User
Ik ga voor 13 cakes van 16 schoten eindigend met 2 cakes van 32 schoten tegelijk en ik ga nog twee shanghairollen laten kruisen !!! Ik ga het echter niet om 10:00 afsteken en volgend jaar wil ik weer een paar Valencia 150's kopen en volhangen.

funkie x

Registered User
had het al eens gepost dacht ik in mijn lijstje thread, maar bij deze nog een keer :

1x 50.000 cracker + cruise rocket rek
1x tears of beauty
1x gate of heaven 3
1x delicious thunder (snelle versie er achteraan)
1x secret salvo

lekker knallen dus en alles word uiteraard gefilmt !!!!!

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
We hebben een forum waar iedereen apart zijn projecten kan plaatsen/vermelden. Deze thread word een rommeltje als we hem open laten. Dus ik knal deze dicht en vraag jullie gebruik te maken van de mogelijkheid om je eigen thread te openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan