1,5 inch candle alpeco beetje goed?

Harstikke bedankt deze zocht ik. Heeft iemand anders misschien nog de 63mm 8 shots peony candles voor me op film?

Per hoeveel worden de 1.2" crosette candels verkocht, ben namelijk erg onder de indruk van het filmpje van (als ik me niet vergis) red baron.

Misschien een prijs iemand?

RedBaron zei:
Zoals beloofd een filmpje van de diverse Candles, welke bij Alpeco te krijgen zijn

hier ook ff een fototje van candle rekken:

AUT_0145.JPG

voor t filmpje *klik*

waar staan die dingen ergens? heb ik namelijk nooit zien staan bij alpeco

gandalf zei:
Is best leuk,ik had afgelopen jaarwisseling de 'purple crossette' variant. De boeketten zijn redelijk groot (ong.6 a 7 meter) en de 4 strepen van de crossette zijn lekker dik, ik vond de paarse kleur echter 'n beetje tegenvallen was eerder 'n soort licht-rose, maargoed ik hoop voor jou dat het blauw beter is.
(Wel moet ik nog even zeggen dat ik die van mij per drie afschoot en nog werden ondersteunt door 2x 8shots thunder candles van bonbridge, ik had dus een fan-shaped rek(je) gemaakt voor 5 candles.)

Zorg er in ieder geval voor dat je wanneer je gaat schieten met rek, je er rekening mee houdt dat je de "boel" goed vastzet (bijv. met zandzakken) en dat de bodem van iedere candle laat dragen dwz dat de bodem contact maakt met de ondergrond (liefst beton of stenen).
Ga je de candle(s) per stuk schieten graaf deze dan minimaal voor 2 derde in!
Tijdens het onsteken niet je gezicht boven de candle(s) en je gelijk uit de voeten maken want je hebt ong. 2 a 3 sec. de tijd voordat hij begint te schieten!
Houd ook rekenig met eventuele obstakels in de lucht zoals lantaarnpalen of takken van bomen!

Veel plezier en suc6, ik hoop dat je alle verdere info die ik je heb gegeven al wist, maar ik zag dat je redelijk nieuw was hier op het forum dus vandaar dat ik er wat xtra bij heb geschreven, het is namelijk best wel een stevig stukje vuurwerk. De mondingsvlam haalt bijvoorbeeld al makkelijk 70cm of meer. anyway de groeten en mocht je nog vragen hebben p.m. me dan maar ff

ik las dat je ervaring had met die 8shots thunder candle van bonbridge ?heb je het toevalig over de 1,5 8shot`s flashing thunder van ongeveer E18,- ???
(zwart kleurige kaars ongv 1meter lang)kheb hem namelijk 2 x in het bezit
en ik vroeg me af of dat ding een beetje hard klapt in de lucht ?? waar kan je het mee vergelijken de knal ??
alvast bedankt

groeten djara

Back
Bovenaan