Nieuw 2024 1.2" The Showdown

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Magnum Vuurwerk - The Showdown.png

Meer info over de 1.2" The Showdown:
Importeur
: Magnum Vuurwerk
Collectie: I Like Legal
Artikelnummer: 5159
Advies verkoopprijs: € 199,00
Winkel prijs: € 179,99
Online prijs: € 169,99
Netto kruitgewicht: 1910 gr.
Aantal schoten: 100
Kaliber: 30mm
Tijdsduur: 55 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
1/1
Effect beschrijving:

Perfect afgewerkte effecten in de grootst mogelijke kalibers maken van deze 100 shots 30 mm een waar spektakel.

Laatst bewerkt:

1Salute

Registered User
Mooie dahlia met dragon eggs, rest van de box is ook prima op film. Floss effect lijkt ook flink. Ben benieuwd in het echt

Dennis010

Registered User
Al zou de pripripripri niks afdoen aan de kwaliteit, dan nog ga ik geen 170 euro voor een 100 schots I-shape betalen. Kolder.

1Salute

Registered User
Ik ben heel erg benieuwd naar straatfilmpjes van deze kooiloze compound. Magnum / Broekhoff heeft wel bewezen het te kunnen op de nieuwe manier

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Grappig dat niemand zijn ervaringen deelt over dit bakkie.
Alweer een week en een dag geleden opgehaald bij vuurwerk Breda. Helaas niet de Extreme Fireworks Show, maar dat ligt er echt aan wat de winkel toegeleverd krijgt van de importeur.
Prima artikel, wel volgens de nieuwe specs dus volgens het bovenstaande filmpje.
Floss vond ik prima, maar de crackling die niet de rest van de effecten/kleuren overheerste was een dikke prima.
Een prima artikel om mijn oud en nieuw mee af te sluiten.

Mijn versie was trouwens kooiloos.

Dennis010

Registered User
Inderdaad jammer dat de bestelde EFS niet geleverd kon worden in Breda. Verder een prima vervanger, niks over te klagen.

rikkoenjeffrey

Registered User
Ik had deze ook als vervanger gekregen, ik ben er helemaal niet over te spreken. Heb zoveel dingen gezien die beter ware dan dit. Dat nu toevallig ook bij diezelfde winkel de om labeling van de 4 seasons ook al een heel ander product was helpt niet bij de beleving.
Weet niet of ik daar ooit nog bestel, vindt dit namelijk wel de boel bedonderen!

shinji

Moderator
Medewerker
Had deze de 28e opgehaald en uit nieuwsgierigheid s'avonds getest. Was nog wel een dingetje dat op het blok 2 stickers met reservelont zaten. Natuurlijk de verkeerde gepakt, maar al met al een prima box met alles erop en eraan.
Ik heb er ook een film van gemaakt, die via via op youtube en bij de buren terecht is gekomen.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik had deze ook als vervanger gekregen, ik ben er helemaal niet over te spreken. Heb zoveel dingen gezien die beter ware dan dit. Dat nu toevallig ook bij diezelfde winkel de om labeling van de 4 seasons ook al een heel ander product was helpt niet bij de beleving.
Weet niet of ik daar ooit nog bestel, vindt dit namelijk wel de boel bedonderen!
Heeft ook te maken wat de winkels van de importeurs krijgen.
En met al die afkeuringen is het ook bij de importeurs om een juiste vervanger of hetzelfde artikel met een ander labeltje erom heen te leveren.

Steef-Kaboom

Registered User
Ik vond vooraf het enorm lange tekst bericht over die EFS vanuit de betreffende winkel al dusdanig ongeloofwaardig (dat ze in maart alles al nieuw hadden ingekocht) dat ik m'n order geannuleerd had. Blij toe na al deze toch wat gematigde reviews. Toch is het vervelend als je als winkel onder eigen label spullen besteld en dan wat anders geleverd krijgt dat is wat mij betreft een ander verhaal dan dat van de EFS.

shinji

Moderator
Medewerker
Als er iets ongeloofwaardig is, was t de EFS van vorig jaar. En dan bedoel ik dat die box niet voor Nederland bestemt was. Omdat er een paar boxen van Magnum afgekeurd waren heeft Broekhoff de EFS uit de bunkers gehaald en als vervanger geleverd. Een geluk voor degene die m heeft gehad, pech voor degene die dacht m dit jaar te krijgen.

rikkoenjeffrey

Registered User
Dan moet je hem niet verkopen onder die naam, en daarbij een aantal fysiek aanwezige producten laten zien. Er was namelijk een limiet in het vroege voorjaar die tre bestellen waren. Was het toen al bekend had je toen ook een nabestelling kunnen doen.
En nogmaals het was een gemiddelde bak, vondt de cocnut bounty bv veel sterker. Deze was totaal niet te vergelijken met hetgeen wat je zegt in het voorjaar te verkopen. Krijg je veel later in het jaar ineens een mail dat hij er toch ineens niet is. Maar een alternatief met misschien 1 andere cake erin wordt het. Verdient niet de schoonheidsprijs, vervolgens verkoop je 4 seasons krijg je een omlabeling mee normaal geen moeite mee, maar wel natuurlijk als het helemaal geen omlabeling is. Koop niet voor niets de 4seasons!!
Er wordt genoeg verdient, maar dit slap aftreksel is in mijn ogen het totaal niet waard! Had genoeg 25 mm die hier gehakt van maakte! Blackhawk full assault.........

Knettermans

Bronzen Member
Had deze de 28e opgehaald en uit nieuwsgierigheid s'avonds getest. Was nog wel een dingetje dat op het blok 2 stickers met reservelont zaten. Natuurlijk de verkeerde gepakt, maar al met al een prima box met alles erop en eraan.
Ik heb er ook een film van gemaakt, die via via op youtube en bij de buren terecht is gekomen.
Ik kreeg jouw filmpje via @bridge en heb hem toen gevraagd of het wenselijk was om deze op Youtube te zetten, na een positieve reactie heb ik dat ook gedaan maar ben ik in de drukte helemaal vergeten om de link hier te plaatsen, sorry!

Omdat hij nu aangeboden werd als omlabeling van de EFS heerst er bij sommigen wat teleurstelling, hij is duidelijk anders. Was deze echter gewoon aangeboden als nieuwe box dan waren de reacties veel positiever geweest. Het is gewoon een mooie box en ik had er absoluut geen spijt van dat ik deze gekocht heb.

Bij deze alsnog de link:

Bovenaan