1.2" Insane Crown Bomber

stefantvs

Administrator
Medewerker
0636-Insane-Crown-Bomber-Crown-Collection-Vuurwerkexpert.png

Meer info over de 1.2" Insane Crown Bomber:
Importeur: Broekhoff Vuurwerk
Collectie: Crown Collection
Artikel nummer: 636
Advies verkoopprijs: € 179,00
Online Prijs: € 149,00
Netto kruitgewicht: 1951 gram
Aantal schoten: 100
Kaliber: 30mm
Tijdsduur: 35 sec
Schietrichting: I-shape
Bruto gewicht: 15,5 kg
Karton eenheid: 1/1
Effect beschrijving:

Wauw! Heb jij deze compound in je bezit? Doe dan na het aansteken een extra stapje achteruit. Wat een geweld komt er uit deze 100 schots compound met het maximale kaliber. De felle Dahlia effecten veranderen na elke 25 schoten en maken dit ware huzarenstukje helemaal compleet!

GMP82

Zilveren Member
Links ontbreekt die fabelhaft kleur paars.
Dan sta je wel ff beteuterd te kijken als je em daarvoor aanschaft..

Vind het tempo verschil van de diverse boxen ook opvallen..

• Like
Reactions: Z@P

MasterBsc

Registered User
Hier hoeft eigenlijk weinig over gezegd te worden, want dit is wel echt dé 'beuker' van Broekhoff. Gigantische boeketten, hele goede burst, mooie kleuren. Kijk het verschil maar met m'n andere filmpjes van vanavond, deze boeketten passen bijna niet eens op beeld en dat met die afstand. Zo vaak meegemaakt in showtjes maar nog nooit in de straat gehad, daar gaat verandering in komen!

Vuurwerk023

Registered User
Verwacht dat deze wel in mijn top 3 gaat komen dit jaar. Heb ontzettend hoge verwachtingen, maar als ik zo de reacties lees, moet dat helemaal goed komen! :)

Knettermans

Bronzen Member
Ik heb er in de straat al een paar keer van genoten (ook als Kingstown Hangover), een onwijs goeie box. Bij de demo was deze echter nog veel mooier, onder die omstandigheden in plaats van met veel wind.

Baskali

Moderator
Medewerker
3e jaar op rij gehad wat een topper blijft dit ! Ik stond ook erg versteld van de stijglading die er in zat , wat een geluid gaf dat 😍

Bovenaan