1.000.000 Klapper?!

NitraatFreak

Registered User
Een vriend van me die nogal vaak opschept,,zegt dat hij een 1.000.000 klapper heeft. Hij zei dat hij net zolang is als zijn straat,,en die is ong. 200-300 meter. Kan dit?? Dacht het niet... Hij schept nogal vaak op en daarom dacht ik aj zou dat waar zijn:p

kruitsnuiver

Registered User
NitraatFreak zei:
Een vriend van me die nogal vaak opschept,,zegt dat hij een 1.000.000 klapper heeft. Hij zei dat hij net zolang is als zijn straat,,en die is ong. 200-300 meter. Kan dit?? Dacht het niet... Hij schept nogal vaak op en daarom dacht ik aj zou dat waar zijn:p

nee dit kan niet denk ik;) een mat van +- 300meter:p

Dragon-Heart

Registered User
NitraatFreak zei:

Zozozozo...
Het kan wel..

maar de kans dat hij er een heeft is zeer en zeeeeeeeeeeeeeer klein...
aangezien ze in Bels max 100.000 klappers te halen zijn..
en zelfs de 200.000 & 300.000 zijn niet (legaal) in Bels te halen.. ook niet via handelaren & onder de toonbank verkoop...

dus geloof er maar nix van....

Maar een ding niet vergeten..
ze bestaan wel..
maar helaas niet hier :'( |:(

GHBWestland

Registered User
3 jaar terug lag er een 2.000.000 bij ons in de straat!!:9

lag ook helemaal door de straat heen en op hoeken op hopen anders wastie te lang!! denk dat deze toch wel een meter of 200 was... 1.000.000 lijkt mij dus geen 300 meter lang!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Een miljoen klapper lijkt spectaculair, is natuurlijk ook een beetje.
Maar hij duurt lang, zo lang dat ie je gaat vervelen.
Ik heb een ouwe oud en nieuw dvd van Freakpyromaniacs en daarop staat een 500.000 klapper.
De filmduur hebben ze maar ingekort, omdat je ruim 1:30 minuut geklap hoort.
En dat gaat vervelen hoor, dat zeg ik zelfs als zoveel 1000 klappers liefhebber.

En bedenk dat je in landen als Suriname zelf een 5.000.000 en ik geloof zelfs een 10.000.000 klapper kan kopen.
Val je gewoon slaap als je zo'n ding afsteek.:r

100.000 is precies goed, maa rik hoop ooit een 200.000 klapper te kunnen regelen.
Maar dat zal wel altijd een droom blijven...:'(
Maar het schijnt als je over iets droomt, dat het dromen leuker is, dan dat je hem in werkelijkheid meemaakt.

Sweet Laker

Registered User
Precies, ze zeggen niet voor niets " The chase is beter than the catch".

Overigens heb ik foto's gezien van een Antilliaanse vriendin van me en moet zeggen dat het er toch wel heel heftig uit ziet hoor. Zo'n miljoenklapper geval. Heb zelf een keer een 300.000 meegemaakt en vond het nogal kort duren, dus het lijkt me dat het niet echt saai wordt. Maar goed, spreek niet uit ervaring.

marfun

Registered User
Hoi.
Laat je niet in de maling nemen man.
de langste rol is 500,000 en deze wordt geleverd in een
kist van 1 kubike meter je zat 5 min in de herie ze zijn helaas nergens meer te krijgen.Dus als die vriend er een heb waar laat je dan een kist van wel 2 kubike meter onder je bed ?????????? laat me niet lachen
gr Marfun

GHBWestland

Registered User
hahahaha!! lol :)

1 kubieke meter |:( ??! ik weet niet waar jij die 500.000 dan gezien heb maar dat is dus echt niet zo!!
2.000.000 is misschien net aan een kubieke meter, denk zelfs dat die dat nog niet eens haalt, laat staan dat een 1.000.000 2 kubieke meter is !!

:w

Tony

Administrator
Medewerker
Die rollen bestaan dus echt wel.
Grootste die ooit is gesingaleerd is een 3 miljoen klapper.
Volgens mijn heeft Alpeco zelfs de 2 miljoen klappen verkocht een aantal jaar geleden. De chinese rol van 500.000 wordt inderdaad in een kist geleverd. De 300.000rol is de grootste die gewoon in een doos is verpakt net als de 100.000 rollen dat zijn.

Mattenfreak

Registered User
Tony zei:
Die rollen bestaan dus echt wel.
Grootste die ooit is gesingaleerd is een 3 miljoen klapper.
Volgens mijn heeft Alpeco zelfs de 2 miljoen klappen verkocht een aantal jaar geleden. De chinese rol van 500.000 wordt inderdaad in een kist geleverd. De 300.000rol is de grootste die gewoon in een doos is verpakt net als de 100.000 rollen dat zijn.

Volgens mij is de 500k ook nog op rol geweest. Geloof dat enkele freaks het daar nog over hadden. Die stond bij de ingang ofzo van Alpeco of van Bex, dat weet ik niet meer, maar die was nog wel op rol.

En op een oude prijslijst van Alpeco heeft inderdaad een keer een 2.000k gestaan. ;) (Die lijst staat ergens online nog)

Helaas nog nooit iets groters dan 100k gezien. ;(

Wizz

Registered User
Mattenfreak zei:
Volgens mij is de 500k ook nog op rol geweest. Geloof dat enkele freaks het daar nog over hadden. Die stond bij de ingang ofzo van Alpeco of van Bex, dat weet ik niet meer, maar die was nog wel op rol.

En op een oude prijslijst van Alpeco heeft inderdaad een keer een 2.000k gestaan. ;) (Die lijst staat ergens online nog)

Helaas nog nooit iets groters dan 100k gezien. ;(
jup klopt ding was 2100 gulden

Feuerwerk

Registered User
Ze gingen vroeger tot de 500k op de rol (hiervan staat nu nog een dummy bij bex) en daarna dus vanaf de 1 miljoen klapper gewoon los in de kist..

cracker

Registered User
een 500000 klapper zit in een kist van een kuub dus dat klopt wel. Vond het wel leuk maar na 4 minuten gaat het toch vervelen. Hij duurde 6,5 minuten. De kist maakt het lastig om hem uit te zetten. 300K dat waren voor mij de mooiste rollen. Goed uit te zetten doordat ze op een rol zaten en de duur was precies goed. Je kan overigens ook 3 100K op aan elkaar binden heb je hetzelfde effect je hebt alleen 2 eindbommen meer. 500K is 60 meter. 300K is 35 meter

pyrofreak no1

Registered User
haha weet nog goed dat een paar buurjongens van me lang geleden een 2 of 3 miljoen hadden.. was ik nog jong.. maar die ging toch echt snel vervelen.. ging ook stuk of 3, 4 keer uit :p.. maarja.. als je nu nog aan zon ding kan komen.. heb je dat goed voor elkaar gekregen :7

socorro

Registered User
een 1 miljoen klapper en kost hier 500 naf ongeveer 250 euro en op bestelling kun je hier tot 8 miljoen shots kopen (prijs weet ik niet )
trouwens rollen gaan tot 300 000 daarboven krijg je kisten .socorro.an
hier is het allemaal legaal tot 4inch pipe cakes mortieren boven de 4 inch zijn alleen voor profecionals
ik zal een paar fotos van rollen op de site zetten . of anders via mail aan me vragen dan stuur ik ze wel hanstermaat@ msn.com

vonk

FPM Moderator
Medewerker
socorro zei:
een 1 miljoen klapper en kost hier 500 naf ongeveer 250 euro en op bestelling kun je hier tot 8 miljoen shots kopen (prijs weet ik niet )
trouwens rollen gaan tot 300 000 daarboven krijg je kisten .socorro.an
hier is het allemaal legaal tot 4inch pipe cakes mortieren boven de 4 inch zijn alleen voor profecionals
ik zal een paar fotos van rollen op de site zetten . of anders via mail aan me vragen dan stuur ik ze wel hanstermaat@ msn.com[/QUOTE]

hier??? waar is hier ?

Bovenaan