00u Lijst, iets vergeten?

Slomo

Banned
Dit si mijn deels bestelde lijstje om weg te stoken om 12u, naast wat kleine dingen. Ik heb nog wat ruimte in mijn budget en daarnaast is ook nog niet alles besteld dus kan nog wat ruilen en doen.

Ik schiet om 12u eigenlijk alles een voor een, op wat dubbele cakes na. Daarnaast kan ik ook aan vrijwel elke collectie komen en elke cake :D, altijd handig in de randstad wonen. Enige lastige is Royal iemand nog tips daarvoor?

Iemand enig idee of ik een must have ben vergeten? Of een ander wous ding die ik zeker eens moet checken en die het leuk doet single?

Lijst is in random volgorde,

2x Sunrise, Bonfireworks
1x Skies of Gold, katan
1x Falcon, Schuurmans
1x Rude Awakening, Vuurwerk Visie
1x Alcatraz, Wolff
1x High Calibre, Vuurwerk Visie
2x Fire Emblem, Royal
1x Mega Maxi, China Red
1x Salute Cake 1, Schuurmans
1x Shock Syndrome, Zena
1x Spider King, Rubro
1x Silver Salute, Wolff
1x Pyro's Delight, Zena
1x Full Throttle, Vuurwerk Visie
1x Chain Reaction, Vuurwerk Visie
1x Tequila, Zena
1x Super Blinking Willow, Rubro
1x Killer Instinct, Rubro
1x Midnight Mania (ES 2.0), Vuurwerk Visie
1x Magic Moments, Vuurwerk Totaal
1x Phantom, Wolff
1x Imperial Blink, Broekhoff
1x Golden Flower, Zena

Graag wat input:p

D

Deleted member 17038

Guest
Gewoon een mooie lijst! Ik heb geen idee wat voor een op of aanmerkingen ik hierbij zou kunnen maken. Behalve dat die tequila misschien wat weggedrukt kan worden na 00.00! Die zou ik dan proberen af te steken als het al wat rustiger is geworden dan komt ie het beste tot zijn recht.

Slomo

Banned
@ pancake,

Idd, heb vrij anti die dingen:D Vind het prijs technisch, op Katan en Zena na niet interessant en daarnaast kan ik de hele avond van alles zelf wel knopen;)...

@ Gertjan,

Pijlen show is natuurlijk om 21u en niet om 00u..;)

@ Anihilas,

De straat zal verder vrij rustig en uitgestookt zijn, begin pas rond half 1 met rammen... Ben gek van leuke kleurtjes maar vind 35€ voor de voor avond dik aan de prijs.. Zou een andere falling leaves meer effect hebben? Denkend in de richting van bon of showtime?

D

Deleted member 17038

Guest
Hmm ik weet niet of andere falling leave cakes meer effect zullen hebben. De tequila is echt maar dan ook echt een topbak met die jellyfish effecten! Dus na half 1 zal dat wel goedkomen. Ook vrouwen vinden het een prachtcake :hehe!: zij willen vaak het liefst een hele show met zulke effecten!

Bovenaan