Zo even mij gal spuwen. :hehe!:
Geintje natuurlijk, ik heb een top dag gehad.
Mijn verhaal.
Ik wordt zaterdagochtend al vroeg wakker, ik wordt gek van mezelf, de kruitstress vliegt door mijn aderen.
Ik ga me bedje uit en drink wat en mijn medicatie in en ga toch maar een paar uurtjes slapen, want ik moest vrijdag tot 23:00 uur werken.
Gelukkig lukt dat en daarna kleed ik mij om en doe ,rustig' aan totdat Fireworkaddic en Darksoul aanbellen.
Zullen we maar gaan, zeg ik.
Ik wil gaan, dus de Fietas in en op weg naar Bree.
De reis er naar toe gaat super, ach dat lukt ook wel met een halve liter monster energydrink in mijn bekerhouder.
We komen in de buurt van Bree, totdat Jorik zegt, he zag je dat op dat bord stond wegonderbreking richting Bree.
Ja ik had het al gezien, maar ik had het stiekem genegeerd, want die omleidingen zijn in Belgie echt een crime.
In de verte zien we flitslichten, nog 4 km rijden, nee he het zou toch niet....
He er staat een bord Zena trophy, maar we mogen niet naar recht, het voor de hulpdiensten, vips en de pers.
Ik toeter, want volgens mij staat Toon van de bunkert langs de weg, de begeleider te spelen.
Nog een paar km doorrijden en dan kunnen we richting terrein.
Na een stille omgang zien we de parkeerplaats, wat een grote parkeerplaats zeg.
Nadat ik de fietstas heb geparkeerd lopen we richting terrein.
Bandje om en ik loop gelijk naar de LVC tent, want ik moch mee met de backstage tour.
Maar ik was helaas een kwartier te laat.
Maar ik kom iemand tegen die er voor zorgt dat ik als reserve op de 17:00 uur backstage tour lijst kom.
Even wachten dan, even een pet halen, want de zon schijnt mij iets te veel in mijn ogen.
ja, heb ik weer, vorig jaar bij kebab tent bij Totch pyro demo, viel de stroom uit.
En ja hoor, ik wil me merchandise pinnen, valt de stroom uit.
Gelukkig kon ik mijn spul apart laten zetten en kon ik mee met laatste backstage tour.
De gene die dat voor mij geregeld heeft, BEDANKT!
Hij weet zelf wel, wie ik bedoel.
De backstage tour was super, je staat lekker dichtbij, ja kan alles aanraken.
Heb ik niet gedaan hoor.
Mascleta was geweldig, deze kwam echt Spaans tot mij over, wat een ram mascleta was het zeg!
Heerlijk die trillende trommelvliezen, ik heb echt super genoeten.
Daglicht show, was een stuk rustiger.
Een bekende die ik later tegen kwam zei dat ze eerst de daglichtshow en daarna de mascleta hadden moeten doen.
Dan was de daglichtshow een lekkere opwarmer geweest.
De trophy vond ik super gaan.
Ondanks dat Zena/Orginal zeer veel verschillende producten heeft, zie je toch veel overeenkomsten.
Zoals een Belgische dame bij ons in buurt zei, deze show heb net ook gezien. (Op haar Vlaams)
Nu ja, dan kijk je niet goed, maar ik heb geen slechte show gezien.
Maar ik had wel een andere top 3, dan de officiële uitslag.
Maar, meedoen is leuker dan winnen, want het is echt een leuke en bijzondere ervaring, toen ik in 2008 met team vuurwerkcrew mee heb gedaan.
Tja en toen de demo.
Demo vond ik slecht geschoten, alles tegelijkertijd.
Dat is jammer, want na 3 schoten zat alles in de rook.
Schiet dan eerst een cake per stuk en daarna per 4 of 6.
Idee voor volgens jaar.
En tja daarna de finale.
Heerlijke show gezien.
Mooie effecten, ringen, kamuoro's, lekkere rauwe fluiters en natuurlijk de parachutes super!
Super gedaan big smile fireworks, jullie hebben laten zien, dat jullie je een super show kunnen bouwen!
Daarna zijn we rustig naar de auto gelopen.
En hebben we een half uur in de file/stil gestaan en moeten luisteren naar hele foute Nederlandse talige muziek.
Wat ook voluit meegebleerd werd door iemand in die wagen.
Gelukkig deden de verkeer begeleiders goed hun best en konden we terug naar huis rijden.
Het was een top trophy, maar toen we na de daglicht show op de parkeerplaats aan het relaxen waren in de stoel.
Dreunde de hardstyle zo hard, dat we het via de grond konden voelen.
Leuk, maar ik denk dat ouders met kinderen en de niet house/hardstyle liefhebbers het niet zo tof vonden.
Misschien een puntje van aanpassing voor volgend jaar.
Want de tent, was de hele trophy erg leeg....
Oeps vergeten.
Organisatie bedankt voor deze super trophy.
Je/jullie moeten wel kl0ten hebben om zo iets op poten te zetten.
En alle show, trophy bouwers en iedereen die mee heeft gelopen om deze dag mogelijk te maken.
BEDANKT!!!
Foto's volgen....