• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

YouTube Films Materiaal DEEL 2!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er zeker netjes uit. Ik zag dat er 18 maart ook weer een show van hun komt. Zal het ook zo zijn dat ze ook het vuurwerk festival mogen gaan doen, of blijft dat in bezit van Dreams?

Ziet er zeker netjes uit. Ik zag dat er 18 maart ook weer een show van hun komt. Zal het ook zo zijn dat ze ook het vuurwerk festival mogen gaan doen, of blijft dat in bezit van Dreams?

Volgens mij doet Dreams het festival gewoon. Deze verbouwing staat volgens mij totaal los van de organisatie van het festival.

This is an unbelievable video showing us firing 250,000 saturn missle batteries all at once!

by Pyrosamm

Das Musicfeuerwerk zur Taufe der MSC Magnifica!

this is a very very little music-fireworks!

Film van PyroAndMore

Een leuke/goede pyromusical geschoten door Oy Pyroman Finland Ltd. met mooie producten.

Omdat sommige films niet de aandacht krijgen die ze verdienen kunnen ze beter weer in aparte threads worden gezet.
Daarom gaat deze thread dicht en kan je zelf nieuwe thread openen als je een leuke film op internet voorbij ziet komen die je wilt delen.

:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan