Show 2010/2011

DioR

Registered User
Misschien een leuk idee om op kanaal 3 een sharks (lesli) samen met 2 spinning blades (Wolff) te schieten. Sluit mooi aan op de splitting comets en met fluit en crackling maakt t t showtje ook nog wat gevarieerder.
Ook zou ik de Apocalypto eerder schieten als de Panter. De apocalypto heeft weliswaar schitterende kleuren, maar het boeket is niet echt groot en ook de burst is een stukkie minder als die van de panter.
Kanaal 5 zou ik 2 kickstarters doen.

Beide cakes kende ik nog niet goed. Ik vind ze zeker niet slecht. Even kijken wat ik ermee kan.
De apocalypto kende ik ook nog niet. Door filmpjes en reacties ben ik wel van plan hem te gaan halen en in de show te schieten.
Wel top dat ik weet dat de burst en het boeket wat kleiner is. Daardoor zou ik de apocalypto zoals jij zegt wel om kunnen draaien.
De kickstarter is een goeie tip. Ik denk dat ik deze x2 er in ga verwerken.

Alleen zoek ik nog wat met kleur en wat anders dan willow/brocade.

Quadriffis

Registered User
The Dark Hours is ook nog een mooie palm cake met wat afwisseling en kleuren door de peonies, misschien een idee om deze te schieten samen met de Panther en/of Outrageous.

Verder begint je show al aardig vorm te krijgen, super leuk om je topic te volgen ben benieuwd wat het uiteindelijk word!

Kickstarters met the wave is echt een brilliante combo!!!

DioR

Registered User
The Dark Hours is ook nog een mooie palm cake met wat afwisseling en kleuren door de peonies, misschien een idee om deze te schieten samen met de Panther en/of Outrageous.

Verder begint je show al aardig vorm te krijgen, super leuk om je topic te volgen ben benieuwd wat het uiteindelijk word!

Kickstarters met the wave is echt een brilliante combo!!!

Mooi cake die dark hours! Ik weet niet of ik hem in de show ga zetten, maar bedankt voor de tip, kende pot nog niet.

DioR

Registered User
En? Hoe is de show uiteindelijk geworden? (en is er (al) beeldmateriaal?)

Nou...

De jaarwisseling is een beetje met een dubbelgevoel gelopen. Ik had de draden niet ver genoeg uit elkaar getrokken, waarbij er op 7 kanalen kortsluiting maakte. Er gingen van de 10 kanalen, er uiteindelijk maar 3 af. Ik heb toen alles los weg gaan schieten. Weer een leermoment voor de volgende keer. Het was ook voor het eerst dat ik het op zo'n manier ging doen. Ik ben nog aan het uitzoeken wat ik nog kan gebruiken aan film materiaal. Dat zal ik posten, helaas is de show mislukt! Baal er dus nog wel van!

Jie

Registered User
Nou...

De jaarwisseling is een beetje met een dubbelgevoel gelopen. Ik had de draden niet ver genoeg uit elkaar getrokken, waarbij er op 7 kanalen kortsluiting maakte. Er gingen van de 10 kanalen, er uiteindelijk maar 3 af.

Tape over de draden na het verbinden.

Bovenaan