10 januari 2026 #41 Knettermans Bronzen Member Baskali zei: Hoe presteerde deze? Klik om te vergroten... Als vanouds, geweldig! Voor mij blijft dit dé 100sh 30mm bak van Funke met z'n brute burst en gigantische boeketten met mooie felle kleuren.
Baskali zei: Hoe presteerde deze? Klik om te vergroten... Als vanouds, geweldig! Voor mij blijft dit dé 100sh 30mm bak van Funke met z'n brute burst en gigantische boeketten met mooie felle kleuren.
10 januari 2026 #42 Frank1971 Member Baskali zei: Dit jaar maar eens voor kijken , 1 van de weinige die ik nog niet heb mee gemaakt haha Klik om te vergroten... In mijn ogen de beste 100sh van Funke. Deze O&N had ik hem niet genomen omdat ik hem al zo vaak geschoten heb maar had er toch wel spijt van.
Baskali zei: Dit jaar maar eens voor kijken , 1 van de weinige die ik nog niet heb mee gemaakt haha Klik om te vergroten... In mijn ogen de beste 100sh van Funke. Deze O&N had ik hem niet genomen omdat ik hem al zo vaak geschoten heb maar had er toch wel spijt van.
10 januari 2026 #43 Baskali Moderator Medewerker De positieve reacties doen veel goed , dit jaar maar eens voor kijken !
10 januari 2026 #44 Gupje Registered User Elke keer als deze 1e cake opent, denk ik maar een ding: "Geef mij de ouderwetse Red Maroon terug!"