Rip Rap

Re: Rip Rap (Nieuw!!!)

Beetje laat ,maar ik had hem ook ,en bij mij zijn ze ook allemaal afgegaan!

Ok, het is geen opvallend iets, maar wel apart,mijn vrouw kon het zeer waarderen aangezien ze deze dingen in Valencia heel erg leuk vond ,en ze niet verwacht had dat dit in Nederland ook te krijgen was!

Ondanks de mist toch nog een lichtpuntje.
 
Re: Rip Rap (Nieuw!!!)

Hier hetzelfde. Erg grappig stuk vuurwerk.
Had ook wat sneller mogen vuren maar we hebben met zijn allen staan
grinniken om het maffe effect.:amuse:
 
Re: Rip Rap (Nieuw!!!)

Omdat ik geen rip rap in de omgeving tegen ben gekomen heb ik de Tornado van Lesli genomen voor de hummers. Hij deed het prima. De Hummers gaven iig een stevige sound. en daar wil het nog wel eens aan schorten.
 
Re: Rip Rap (Nieuw!!!)

De purple rain heeft ook 2 of 3 shots hummer effect, en is nog goedkoper... Om te kijken of het je wat lijkt!!! :nuts:
 
Re: Rip Rap (Nieuw!!!)

Nog meer ervaringen van members tijdens Oud en Nieuw met de Rip Rap.?
Ik had hem niet gekocht omdat hij mij tegenviel tijdens de demo.
Maar aangezien ik dol op het effect ben twijfel ik nog steeds over de aanschaf.

:nuts:
 
Re: Rip Rap (Nieuw!!!)

Het is gewoon een erg slechte cake. Ik had dit nooit verwacht na de eerste films van shogun. Ik wil de importeurs verzoeken om AUB de Monsterking van NICO Feuerwerk naar Nederland te halen. Dat is de koning van de Consumenten hummer cake. Verdien iets minder, waarom het wiel opnieuw uitvinden als het al klaar voor je staat!

PAKKEN DIE HAP AUB!!
 
Re: Rip Rap (Nieuw!!!)

Het is gewoon een erg slechte cake. Ik had dit nooit verwacht na de eerste films van shogun. Ik wil de importeurs verzoeken om AUB de Monsterking van NICO Feuerwerk naar Nederland te halen. Dat is de koning van de Consumenten hummer cake. Verdien iets minder, waarom het wiel opnieuw uitvinden als het al klaar voor je staat!

PAKKEN DIE HAP AUB!!



Waar zit die thanks knop???
Nico heeft inderdaad ook prima spul en is kwa prijs ook beduidend voordeliger!
http://www.youtube.com/watch?v=Vndz5hcK7Z4&feature=related kijk hier voor het filmpje van de Monsterking!Prijs vorig jaar rond de 12 euro
 
Laatst bewerkt:
Thomas heeft in Amerika op de PGI de mini rip rap gekocht en afgestoken en ik vond het echt een topper.
Jammer dat het product in NL mislukt is.
 
Back
Bovenaan