6 december 2013 #41 GMP82 Zilveren Member sprinkhaan zei: Maar ik zit met stijgende verbazing te kijken hoe lang dat ding het wel niet doet !!!! Klik om te vergroten... inderdaad! daar kan geen knetterlint of klein matje aan tippen!
sprinkhaan zei: Maar ik zit met stijgende verbazing te kijken hoe lang dat ding het wel niet doet !!!! Klik om te vergroten... inderdaad! daar kan geen knetterlint of klein matje aan tippen!
6 december 2013 #42 sprinkhaan Registered User GiveMePow(d)er zei: inderdaad! daar kan geen knetterlint of klein matje aan tippen! Klik om te vergroten... Amen!
GiveMePow(d)er zei: inderdaad! daar kan geen knetterlint of klein matje aan tippen! Klik om te vergroten... Amen!
7 december 2013 #43 Tony Administrator Medewerker DioR zei: Je bedoelt van Havana? Die fontein heb ik vorig jaar nog gehad. Geen slechte fontein. Ik heb daar nog een film van liggen als ik het goed heb. Klik om te vergroten... Nee, de stromboli. Het zijn eigenlijk geen fonteinen. De hele verpakking verdwijnt.
DioR zei: Je bedoelt van Havana? Die fontein heb ik vorig jaar nog gehad. Geen slechte fontein. Ik heb daar nog een film van liggen als ik het goed heb. Klik om te vergroten... Nee, de stromboli. Het zijn eigenlijk geen fonteinen. De hele verpakking verdwijnt.