Garden of Eden

AWA Fireworks

Registered User
Wat een gave bak geweld. Ik ben eigenlijk altijd wel royal fireworks fan geweest maar toch twijfel ik bij dit product een beetje. Voor deze prijs vindt ik veel van de effecten klein uitvallen. wellicht dat het komt door het filmpje en moet ik hem eerst in het echt zien.
Dat wordt dus een demo bij mij in de buurt afwachten.

Mystifying Sage

Registered User
Tja wat valt hier over te zeggen...

Mijn persoonlijke mening is dat ik hem iets vind tegenvallen, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
Van die rare silver tail salutes... Doe er dan gewone Ti-salutes in en niet met zo een raar frutseltje er bij..

En dan crackling er meerdere keren tussendoor..Doe die dan lekker allemaal als 1 thema achter elkaar..(samenvoegen in 1 blokje?)

Tempo en restant van de effecten vind ik wel redelijk tot goed te noemen al komt op de video bak C niet geheel tot zijn recht...

Al met al als het je smaak is een TOP-blok met lekker tempo...maar niet echt voor mij besteed puur vanwege smaak.

edje30

Registered User
Ik vind hem ook geweldig over komen op film kei harde bursts en zelfs die geweldig harde salutes met die snel brandende sterren vind ik geweldig als ik er het budget voor gehad had dan kwam deze zeker in mijn collectie.

passion fruit

Registered User
Ik vind hem persoonlijk tegenvallen; teveel crackling voor een bak van deze grootte. De Immortal Gold Prof van Rubro is toch echt beter qua effecten en grootte van de boeketten. Wellicht dat er een grotere afstand is bij het filmen van dit blok dat het daardoor wat minder heftig lijkt.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik vind hem persoonlijk tegenvallen; teveel crackling voor een bak van deze grootte. De Immortal Gold Prof van Rubro is toch echt beter qua effecten en grootte van de boeketten. Wellicht dat er een grotere afstand is bij het filmen van dit blok dat het daardoor wat minder heftig lijkt.

We hebben hem van dichtbij gezien en geloof me, hij was best heftig! Kleuren vielen ook goed op. Misschien dat je hem nog op een demo gaat zien! Dit was iig echte productie! Ik hoop bij Rubro dat we ook productie materiaal hebben gezien!

ief

Registered User
Als er op demo van Rubro blokken geschoten zijn betekend dit dan niet automatisch dat het de blokken zijn die verkocht worden in Nederland?

ief

Registered User
Dit is Royal, maar demo = producten voor de jaarwisseling dacht ik.

Ik reageerde op Dim zijn post en die geeft aan dat het misschien niet zo is.
Ik zou mij echt een oor aan genaaid voelen als de blokken voor de verkoop niet hetzelfde zijn als degene die tijdens de demo geschoten zijn.

Dim

Product Beheer
Medewerker
Ik reageerde op Dim zijn post en die geeft aan dat het misschien niet zo is.
Ik zou mij echt een oor aan genaaid voelen als de blokken voor de verkoop niet hetzelfde zijn als degene die tijdens de demo geschoten zijn.

Over het algemeen is het bij Rubro goed! Wat je ziet is wat je krijg! Helaas is dat bij lang niet alle importeurs zo! Dus het blijft afwachten hoe een cake presteerd op winkeldemos en met oud en nieuw!

Tony

Administrator
Medewerker
Hij schiet in ieder geval een stuk relaxter dan op de demo van Royal zelf.
En ik vind hem er niet verkeerd uitzien. De mensen die dit kopen zullen geen miskoop hebben.

USRRobiwan

Registered User
Zeker niet verkeerd. schiet in een zeer aangenaam tempo, leuke overgangen, gaat lekker lang door. Je bent wel de baas in de straat hoor hiermee :)

Bovenaan