Boozebelly's vuurwerk 2009-2010

boozebelly

Registered User
Hier de foto's met Lesli & Rubro erbij:

PC290013.JPG PC290012.JPG

Zena heb ik ook al opgehaald, maar dat waren 6 loodzware dozen. Aangezien ik zelf 3 hoog in een flat woon heb ik die bij mijn ouders laten staan. Daar gaan ze immers ook afgestoken worden, dus ik had geen zin om alles 2x te sjouwen voor een paar foto's.
Morgen zal ik al het Zena spul nog even op de foto zetten en bijplaatsen.

Ook heb ik nog de Golden Glory en een paar vulkanen van Proline erbij gehaald, het geld jeukte weer eens in de zakken :push:

Deze 2 jongens zijn voor morgenvroeg 10:00:

PC300017.JPG

boozebelly

Registered User
gaan die king of thunder harder dan die binkie's ???
vind de kot ook wel hard gaan.

grtzzzz

Die King of thunder heb ik voor het laatst 2 jaar geleden gehad en ik weet nog wel dat ik ze steengoed vond. Toentertijd gingen ze harder dat de Thunderking's die ik ook altijd had en die dubbel zo duur waren. Helaas heb ik geen Evuco meer in de omgeving, maar anders had ik zeker weer de KOT genomen.

De Binkies heb ik dit jaar voor het eerst en ik heb meteen maar 14 pakjes ingeslagen. Ik heb nog niet een afgestoken dus die vergelijking kan ik nog niet maken.

boozebelly

Registered User
En toen zat het er alweer op :sad2:
Hier een deel van de rotzooi:
oud_en_nieuw_064[1].JPG

De foto's van Zena komen nog, die camera heb ik nu helaas niet bij de hand.
Ook is er voor 15 minuten aan film geschoten. Die filmpjes zal ik over een tijdje op het forum plaatsen bij de desbetreffende producten.
Ik moet eerst nog even uitvogelen hoe dat allemaal werkt.

Ik wens alle medefreaks het allerbeste voor 2010 :cool:

boozebelly

Registered User
Hoe vond je de Binkies?

Sorry voor de late reactie :embarrest:
Maar ik vond ze steengoed. Ik heb er 13 pakjes van verschoten en allemaal deden ze het uitstekend.
De Binkie staat nu echt wel bovenaan op mijn lijst van favoriete single shots, samen met de Asian thunders van GBV, die vond ik ook zeer goed knallen.

Bovenaan