Update We hebben een nieuwe film van dit product in de startpost toegevoegd!
F FPM ProductBOT Registered User 11 december 2011 #21 Update We hebben een nieuwe film van dit product in de startpost toegevoegd!
S --sjon beton-- Registered User 4 januari 2012 #22 ik had er 2, en dit jaar zeker meer! voor knalblokjes hoef je niet meer naar belgië. ook de dutch thunder en thunderstruck waren heerlijk qua knallen.
ik had er 2, en dit jaar zeker meer! voor knalblokjes hoef je niet meer naar belgië. ook de dutch thunder en thunderstruck waren heerlijk qua knallen.
S --sjon beton-- Registered User 8 januari 2012 #23 snap niet dat na 31 dec er niet meer mensen iets hebben gepost over dit heerlijke en vernieuwde blok! Laatst bewerkt: 8 januari 2012
snap niet dat na 31 dec er niet meer mensen iets hebben gepost over dit heerlijke en vernieuwde blok!
M mrfire Registered User 17 januari 2012 #24 Ik snap het ook niet dat er zo weinig reacties! wat een geweld deze pot!
S Sem0125 Registered User 27 januari 2013 #25 ja geweldige pot. wat komt daar een lawaai vanaf. heb hem gebruikt in mijn 10 uur project dit jaar. mijn buren stonden allemaal voor de ramen te kijken.
ja geweldige pot. wat komt daar een lawaai vanaf. heb hem gebruikt in mijn 10 uur project dit jaar. mijn buren stonden allemaal voor de ramen te kijken.
F FPM ProductBOT Registered User 31 oktober 2013 #26 Update We hebben een nieuwe film van dit product in de startpost toegevoegd!