4" pyro-art shells silver mines

Status
Niet open voor verdere reacties.

R0nNoZ

Registered User
Weet niet waar jij het vandaan haalt dat de hele lading in de buis ontploft, dit staat nergens hoor. Het is naar mijn idee (hopelijk is die goed) dat de shells uit de buis gelanceerd wordt en precies op het moment dat die uit de buis komt ontploft. Dit lijkt mij het meest logisch, dan krijg je als het ware een normale peony (bij wijze van) die door de lanceersnelheid naar boven kruipt. De kruitballetjes willen namelijk nog hun weg naar boven vervolgen.

Dit is het goede antwoord!

Tony

Administrator
Medewerker
Nee, het zijn geen gare shells.
Het zijn mines. Dat is een totaal ander effect.

Het is niet de bedoeling dat er hoog in de lucht een boeket geprojecteerd wordt, maar dat er vanaf de monding van de mortier een zuil van vuur(effecten) gepresenteerd wordt.

Foto's van mines (volledige naam is starmine) zwerven er genoeg rond op internet. Google is uw vriend. Maar Ms. Dewey als zoekvriendin is ook niet verkeerd. http://www.msdewey.com

Nou bij een star-mine heb je toch meestal gewoon een lading liftpowder en stars in een buis en die ontbrand waardoor al je stars de lucht in vliegen. Dus vanuit de mortier,

Ehm welke uitleg?

Die van dat het een mine is ? Dat het een shell is met mine in stijglading ? Dat het een shell is ? of dat het een mine is die op een bepaalde hoogte boven de mortier afgaat ?

Volgens mij heb jij er namelijk wel verstand van

Ben benieuwd naar het filmpje dan zullen we het zien (mas)

Even verder lezen kerel. De uitleg van Vavoom is 100% correct.

Sparkey

Registered User
Dit is het goede antwoord!

Ik mag hopen dat dat niet het goede antwoord is hehe
Een shell die net boven de mortier moet klappen is niet echt wenselijk... Op zich wel goed gesteld dat de sterrenlading zijn baan vervolgd, maar een beetje kwaliteit (bv spaans) shell en de sterren zullen je om de oren vliegen!

Ik snap de verwarring wel een beetje, de starmine ziet er uit als een gewone shell en niet zoals de meesten cilindrisch gevormd of als mine-bag. Er zijn bijvoorbeeld shells van Sunny waar een goud-strobe starmine in de liftcharge is verwerkt, dus effect mine + shell.

Schuim

Moderator
Medewerker
Zucht... dan weet je toch ook wel welk effect dat ding geeft..
Kerel..
Stop dat ding in een buis, doe een dikke 20 cm visco aan de lont, en ren totdat je op 150m staat.
Draai je op en geniet.

Sweet Laker

Registered User
Sjonge, wat een discussie om niks achteraf. Als je dat gezien hebt dan weet je toch dat er geen boeket komt. Of denk je dat ze op die site valse informatie gaan geven ofzo. (mas)

Vind het zelf trouwens wel een mooi effect, want als ik het niet verkeerd zie dan komt dat effect behoorlijk hoog (smile)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan