300s Bonbridge Night

Ik krijg hem niet aan de praat Domi. Filmpje van aalsmeerfreaks geeft een aardige weergave, maar vind feitelijk die 20sec. (ook al hoort het niet zo) uitvoering veel heftiger ....

Zoals beloofd heb ik nog een filmpie van mijn blok, gefilmd door mijn buurman.. hij staat er niet helemaal op, maar ik hoop dat jullie het wat vinden .

Ik vind het zeker wel wat. Dit blok geeft toch een enorm spektakel.
Misschien dat ik hem dit jaar ook eens aanschaf (als het in de auto past):toung:

Volgens mij is deze met kvk nog gewoon te krijgen, ik zal morgen effies kijken voor je.
Edit: Dit is toch dat grote blok wat bij alpeco als je binnenkomt vooraan rechts in de middenstelling staat?

Laatst bewerkt:
hier nog fototje

300sbonbridgevo4.png

bij mij sloeg het blok direct na ontbranding op hol. Omdat ik direct zag dat het fout ging ben ik naar het blok gaan kijken en zag dus dat de rijen zowel verticaal als horizontaal in noodtempo afgingen, maar aangekomen bij de fluiters ging hij verder zoals hij hoort te gaan, dus de 60 crackling schoten hebben we normaal gezien, hoe kan dit verklaard worden.

Ook ik had deze... (en aan jouw reactie te zien ging die van mij exact hetzelfde)
Heb even filmpje geupload, is wel met gsm-camera gemaakt maar wel gewoon goed te zien :)!
Filmpje duurt 32 seconden... tot aan gil-salvo's duurt het blok 28 seconden... belachelijk snel dus, wel een spektakel maar niet 300 euro waard :(.

http://download.yousendit.com/546166794F7F6F35

edit: Let wel, vanwege het GSM-filmpje is dit een MP4 extensie, om die af te spelen kun je het beste quicktime gebruiken :)!

Laatst bewerkt:
Ik meen dat wanneer ze het blok aan de onderzijde hadden verstevigd de meeste blokken gewoon normaal hadden gefunctioneerd. Doordat hij zo doorbuigt kan er kruit los onder het blok gaan liggen en krijg je dus dit soort uitwerkingen als hierboven.

(Bij ons ging dit blok gewoon perfect. We hebben hem dan ook zeer vorrzichtig verplaatst en waar nodig met een 3de man in het midden ondersteund.)

Dan heb ik mazzel gehad, ik heb hem vorig jaar alleen in mijn auto getild en daarna er ook weer uit en naar mijn berging " gesleept ".

Back
Bovenaan