Zomaar even een mooi filmpje Zorba's dance pyro

condor27

Registered User
Wat een te gek stukje pyromusical :)
zeer goed getimed.
mooi mooi mooi

Genieten

Meer van dit soort geweldige filmpjes zijn welkom in deze thread wat mij betrefd.

Laatst bewerkt:

Roeland FPM

FPM Filmer
Re: zomaar even een mooi filmpje Zorba's dance pyro

Leuk filmpje, mooi getimed en nog niet eerder gezien op dit nummer (Van de sirtaki toch?). Thanks voor het vinden!

Tony

Administrator
Medewerker

Ik vind hem juist niet goed getimed. Het eerste stukje wel maar daarna gaat de muziek sneller en hoor je aan het einde van een riedel een versnelling in de gitaar maar die zie je niet in het vuurwerk. Desondanks is het een leuk stukje muziek en de mensen zullen er met plezier naar gekeken hebben...Beetje Uzo erbij en gaan. Hopsa!

Corné-Original

Registered User

Thanks.Was goed getimed. Ik zelf hou persoonlijk niet van muziek bij/op vuurwerk.Ik hoor vuurwerk het liefst puur,maar er is een filmpje van een Masleta op beat.Ik meen te herinneren dat dat van Marti was? Maar kan het ff niet vinden.
Dat vond ik wel erg gaaf!

vonk

FPM Moderator
Medewerker

Thanks.Was goed getimed. Ik zelf hou persoonlijk niet van muziek bij/op vuurwerk.Ik hoor vuurwerk het liefst puur,maar er is een filmpje van een Masleta op beat.Ik meen te herinneren dat dat van Marti was? Maar kan het ff niet vinden.
Dat vond ik wel erg gaaf!

Even tussendoor dan.

Bedoel je deze corne? http://www.freakpyromaniacs.com/forum/showthread.php?28010-mascleta-safari-duo&highlight=safari

Poziloc

FPM Hangouderen

Leuk filmpje, mooi getimed en nog niet eerder gezien op dit nummer (Van de sirtaki toch?). Thanks voor het vinden!

Staat mij iets bij dat Ricardo dat ook al eens gedaan hebt en volgens mij was het de show van 2 jaar terug die altijd in September word geschoten in dat stadion...ben even de naam kwijt.

Bovenaan