Zoetermeer

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
16 Mei 2009 kermis vuurwerk te Zoetermeer

plaats : Zoetermeer
provincie : Zuid Holland
wie : JAco Vuurwerk
wat : Consumenten vuurwerk
waar : Eiland Van Tuylpark
tijd : omstreeks 22.00 uur

Relex

Registered User
Gaat het hier om Shells en kleiner vuurwerk?

Oops niet goed gelezen, sorry ;)

Laatst bewerkt:

Monsterking

Registered User
Ben hier samen met Vinnie heen geweest en kwam nog een bekende tegen.

We hebben een leuk showtje gezien, leuke potjes en genoeg afwisseling, zat een lekker tempo in het showtje en leuke finale. Was het zeker weer ff waard om langs te gaan iniedergeval. En net als vorig jaar was het weer enorm rustig, maar dat kwam denk ik ook wel door het weer vroeger in de avond.

Laatst bewerkt door een moderator:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Vanavond een leuk showtje gezien , dat geheel draadloos werd geschoten via de explod. vuurwerk stond opgesteld op 4 posities.
3 lokaties op het schietveld en een rij langs het water voor de fontynen en branders, vuurwerk begon iets van 10 minuten later dan gepland. maar wat hadden we een mazzel met het weer. om half 10 werd het droog. en na de show (rond half 11) ging het weer regenen.
Het was een leuk opgezette show. leuke variaties van fluit/knal/knetter/ en sier cakes. Veiligheids afstand was 30 meter.

Hier is ie dan de bijna 12 minuten duurende kermis vuurwerk van Jaco vuuwerk.

Laatst bewerkt door een moderator:

superknaller

Registered User
Leuke show, dacht dat ik de AVP cake voorbij zag komen, goede opbouw en leuke finale. Kon er niet bij wezen maar had er wel graag bij willen wezen. In dit geval bedankt voor het filmen.

Arjan

Registered User
Leuke show, dacht dat ik de AVP cake voorbij zag komen, goede opbouw en leuke finale. Kon er niet bij wezen maar had er wel graag bij willen wezen. In dit geval bedankt voor het filmen.

Klopt, stonden 8 AVP cakes en 8 Thunderkings die in de finale weg gingen :blink1:

mickeyzegtboem

Registered User
mooie beelden weer! thanks voor het delen!
Leuk showtje waar duidelijk goed over de materialen is nagedacht, tempowisselingen erin en een goede opbouw.
dit soort kermisvuurwerken wil ik vaker zien!

jaspertjuh

Registered User
Leuke show!
Zeker aangezien het hier om consumentenvuurwerk gaat.

Veel schietbedrijven nemen dan niet eens de moeite om een enigzins vooraf geplande show neer te zetten, maar schieten gewoon maar in het wilde weg een aantal cakes leeg. Hier is echt over nagedacht, dat zie je niet alleen in de duidelijke opbouw (opening, middenstuk, finale), maar ook in de verschillenden kleur en effectenthema's.

Hulde aan de bedenkers en uitvoerders van dit showtje. :blink1:
Zelfs met consumentenvuurwerk kun je leuke dingen doen!

Bovenaan