Zijn Jullie Gek Geworden!!

Tony

Administrator
Medewerker
HEY POT JAN DRIE DUPPIES...

Dit is toch niet normaal meer! Zijn wij even blij dat we Vimeo hebben! Eergisteren zijn onze films tot mijn verbazing meer dan 800 keer bekeken. Ik dacht, zooooo dat is behoorlijk wat. MAAR TOEN kwam ik gisteren avond thuis. Ik ging heel relax naar de vimeo pagina en tot mijn grote vreugde zag ik dat de films meer dan 1700 keer bekeken waren!

BEDANKT VIMEO voor het nette hosten van de films haha!

Ga zo door mensen. Lekker genieten :smile::bigsmile:

hutter

Registered User
ik denk dat je het zo moet zien.
wij zijn koeien die de hele winter in de stal hebben gestaan en die plots de verse nieuwe wei ingaan, dol van vreugde
maw het yet's ghet loss:nuts:

waar zouden wij zijn zonder jullie inbreng volgens mij hebben jullie daar een dagtaak aan..

ik maak een diepe buiging voor jullie, bedankt

maartenvincent

Registered User
Jaja het seizoen is weer begonnen en de nieuwe productfilms komen weer online en ik kijk ze bijna allemaal. Je moet toch wat doen tijdens die steeds langer wordende donker periode (ook wel avond en nacht genoemd).

Tony

Administrator
Medewerker
WOW het is nog gekker geworden.
Op 1 dag hebben jullie zelfs 3390 keer de films bekeken.

Deze week kwam er een totaal van 14.300 keer uitrollen!
GAAAAAAF!!

magnolia

Registered User
eerst wil ik je ff feliciteren tony met het behaalde record :cool:
ik kan me goed voor stellen dat mensen graag naar je filmpjes kijken .
want vimeo heeft in mijn ogen een betere kwaliteit dan yuotube . :love:

Richardus

Registered User
Precies, en hier onforum is een fijn groot beeld :) FPM heeft ook vrijwel altijd beste kwaliteit opnames ;) Genoeg reden om hier de productfilms te kijken en zo aan die leuke kijkrecords mee te helpen :)
Gefeliciteerd, Tony! En natuurlijk immer dank voor 't mooie werk. Binnenkort 5000 views op één dag! :nuts:

gietjo

Registered User
records zijn er om verbroken te worden. als je goed spul levert word en ook met open mond naar gekeken. zo zie je maar weer. keep them rolling.

Op naar het volgende record zou ik zeggen!!!!!!!

Tony

Administrator
Medewerker
Whoeeeeeeha

2 keer de 4000+ gepasseerd in 1 week. TJEAHHH!

Bijlagen

• Vimeo_2.jpg
    Vimeo_2.jpg
    59 KB · Weergaven: 24

Pyro Mike

Registered User
WOW het is nog gekker geworden.
Op 1 dag hebben jullie zelfs 3390 keer de films bekeken.

Deze week kwam er een totaal van 14.300 keer uitrollen!
GAAAAAAF!!

Heb je weer een beetje stof om ®ü|<|<€|\| Toon. Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! :nuts::toung:

Laatst bewerkt:

Subarashii

Registered User
In ieder geval GEFELICITEERD !!! met deze resultaten :nuts:.
Dit zegt lijkt mij genoeg over FPM. Maar inderdaad de gezellige donkere dagen komen eraan (zijn er al) en het seizoen is net begonnen. Ben benieuwd wat het in December word dan :bigsmile:...

Bovenaan