Zeer goed getimede show Oslo

KoenL

Registered User
Ook al is het van Youtube, het is een aparte thread waardig vind ik persoonlijk. Een show met alleen Abba muziek, maar gezien de hit 'Happy New Year' vinden we dat vast niet erg:nuts:

Het is het kijken waard. Totaal ongeveer 14 minuten, mooi vuurwerk en perfect op de muziek geschoten. Ook de reacties van het publiek zorgen voor rillingen:amuse:

Er worden veel singleshots geschoten. Mines, schitterende tails, prachtige gouden bommen, heldere lichtkogels; het zit er allemaal in.

Ik heb het idee dat het door een TV zender is gefilmd (en uitgezonden) gezien de verschillende cameraposities.

Veel plezier!

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
dat wordt met een computer bestuurt daarom is de timing zo strak leuke he vind het ook geen bal aan zo voor spelbaar

Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening hebben.

Het feit dat het met de computer geschoten word, wil niet zeggen dat het appeltje-eitje is om dit in elkaar te zetten. Wat denk je van het ontwerpen van de show, welk vuurwerk, op welke manier schieten, etc? Wat denk je van het monteren en klaarzetten. Daar geniet ik van.

Ik wens je veel succes als je dit met de hand wil gaan schieten :laugh:

Laatst bewerkt:

ratjeschatje

Registered User
Gelukkig mag iedereen zijn eigen mening hebben.

Het feit dat het met de computer geschoten word, wil niet zeggen dat het appeltje-eitje is om dit in elkaar te zetten. Wat denk je van het ontwerpen van de show, welk vuurwerk, op welke manier schieten, etc? Wat denk je van het monteren en klaarzetten. Daar geniet ik van.

Ik wens je veel succes als je dit met de hand wil gaan schieten :laugh:

als je het zo top vind koop je toch een dvd van dit en een biertje en ga je lekker voor je tft zitten er over na denken wat jij niet kan :blink1:
en toevallig heb ik dit al een keer in elkaar gezet voor stageholding en het is geen moer aan ook voor abba theater show mamma mia
beroep theater tech dusss zoek 7 met je dvd:blink1:

bloodveins

Registered User
Ratje heb jij wel is van leestekens, hoofdletters enz. gehoord? Dat zou het allemaal een stuk makkelijker maken om die onzin van je te lezen.

RNBakker

Registered User
Het is dan wel een show in Oslo, maar aan de producten te zien zou het mij niet verbazen als dit er weer één is uit de koker van Martin Hildeberg.

PyroPlop32

Registered User
Zat er ook aan al te denken Rob, timing superstrak en de producten die gebruikt worden
zijn eerder gebruikt bij shows die Martin Hildeberg heeft geschoten.

p.s indoor fireworks is toch heel wat anders dat dit lijkt me.
Dat zijn geen strak getimede shows van 10+ minuten hooguit dat er een minuutje aan vuurwerk word getimed bij theater shows, Tja dat kan iedereen met een te grote mond...:wondering:

Laatst bewerkt:

shadow13

Registered User
Het is in ieder geval weer een lekkere show die erg goed getimed is. :nuts:

@ ratjeschatje:Natuurlijk doen ze dat met een computer,dit kun je echt niet fakkelen.Maar het is een heel karwei om het zo allemaal in te programmeren dat de hele show mooi synchroon loopt.:amuse:

magnolia

Registered User
werkelijk alles is uit de kast getrokken om er een mega spektakel van te maken .
en dat is ze ook gelukt .
bij ieder tema hebben ze de juiste muziek gekozen .
wat natuurlijk heel belangrijk is bij een pyro muzikel .

Vavoom

Registered User
Schitterend. Heb er heerlijk van genoten.

Is overigens van het Noorse bedrijf Engelsrud NFI Fyrverkeri (staat boven het filmpje). Hier hun website: http://www.fyrverkeri.no/

Daar meer filmpjes en aandacht voor de Noorse veiligheidscampagne van dit jaar oftewel "Sikkerhetskampanje 2009". Zélfs zonder tekst in één oogopslag hardstikke duidelijk!

forsideskade.jpg

Bovenaan