Zaït...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zuen

Registered User
Hallo medefreaks

Ik heb vandaag een "knaller" gekocht, genaamt Zaït:huh: .
Nou zou ik niet weten wat het is, hoe hard de knal is en dergelijke, ik dacht misschien weten jullie wel wat het is. Ik heb er 1 gekocht en heb er 2,50(!) euro voor betaald nou weet ik dat dat best veel is voor een "nepnitraat":suspicious: (zegt dat jochie waar ik hem kocht) maar ik dacht ik moet het wel proberen. Ze zaten per 21 stuks in een soort driehoek verpakking. Hieronder een foto naast een 20 cent munt.
za_t.jpg

zuen

Registered User
Ik zal vanavond even een betere foto maken, Ik had ook al een vermoede dat het "home made" was:sad2: . Maar ik vind hem er dan voor home made er redelijk netjes afgewerkt uit zien.

Gr. zuen

weco1

Registered User
Het ziet eruit als een stoepkrijt met een lontje erin :laugh:

hahaha :nuts:
--
Het lijkt mij ook een home-made knaller.

citaat: ''Maar ik vind hem er dan voor home made er redelijk netjes afgewerkt uit zien.''

Iedere amateur zou bij wijze van spreken een mooi afgewerkte knaller kunnen produceren :idea:.

weco1

Laatst bewerkt:

zuen

Registered User
Daar heb je helemaal gelijk in weco, ik vroeg vanmiddag ook is het een home made maar hij zij neeneenee! maa ik heb hem uit elkaar gesloopt en zag dat het opgerold "a4" papier was met daarin flashkruit (ik denk afkomstig uit fluitpijltjes) en afgedicht met plamuurbende. oja als ik de foto's probeer te uploaden krijg ik: Fatal error: Allowed memory size of 20971520 bytes exhausted (tried to allocate 8192 bytes) in /home/admin/domains/freakpyromaniacs.com/public_html/album/image-inc.php on line 99

Gr. zuen

zuen

Registered User
Hier zijn de foto's
za_t2.JPG

za_t1.JPG

hier zie je de "zaït's", je ziet bij de tweede foto het plamuur(als dat het is) zitten. ik vind de naam trouwens ook te nep.

Gr. zuen

zuen

Registered User
Ik denk dat het verstandig is om een slot op dit topic te zetten omdat het "home made" is en dat mag niet volgens de regels. bedankt voor de reacties.

Gr. zuen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan