Winkelruimte met vergunning voor vuurwerk verkoop

Moontan

Moderator
Medewerker
Winkelruimte met vergunning voor vuurwerk verkoop

Beschrijving De winkel is gelegen aan de Leenherenstraat 120, te Tilburg.
Thans is zij in gebruik als baby accessoire winkel met het jaarlijks vuurwerk verkoop waarvoor een kluis etc. aanwezig is met de benodigde vergunningen.

Het huidige huurcontract is per 31 december 2012 beëindigd maar in overleg met de huurder is het pand eerder te aanvaarden.

http://link.marktplaats.nl/528629975

bridge

Bronzen Member
een lesli dealer, de babysuper, zo zag ik op het web. Maar daar ben je als opvolgend huurder natuurlijk niet aan gebonden.

GMP82

Zilveren Member
hoezo niet? prima optie voor eigen productenlijn: baby-BOOM! knallende spenen... en slabbertjes voor de kwijlende freaks

prima te combineren :p

vraag me af wat zoiets nou moet kosten/opbrengen

bridge

Bronzen Member
oepsie, link niet aangeklikt...

maar dan komt het er op neer dat je de vergunning ook huurt????

Die vergunning rust waarschijnlijk op het pand dat je huurt. Dus degene die in het pand zit kan vuurwerk verkopen. De vorige exploitant had Lesli als leverancier. Maar daar heeft een nieuwe huurder niets mee te maken. Men werkt sowieso volgens mij niet veel met duurcontracten in het vuurwerkwereldje voorzover het de verkoop van oudjaarsvuurwerk betreft. Ik zie dealers reegelmatig wisselen van leverancier. Ikdenk weldat lesli dit soort contracten heeft met de Boerenbond of zo. Ik denk niet dat een plaatselijke BB zou kunnen zeggen ik stapdit jaar maar eens over op Wolff,om maar wat te noemen.

Bovenaan