Winkel DEMO's Do's Dont's tips & tricks!

D

Deleted member 17038

Guest
Nou heb ik geen vuurwerk winkel. Maar stel dat ik een vuurwerk winkel zou hebben. En ik zou een demo organiseren. Wat moet ik dan absoluut wel en niet doen? Dus waaraan moet een demo voldoen om gewoon goed te zijn voor het publiek dat er komt?
Misschien kunnen we samen tot een lijst komen die minder ervaren of ervaren winkeliers kan helpen bij het organiseren of verbeteren van hun demo!

Ik noem vast een paar dingen. Vuurwerk. Schietlijst (om in te vullen of niet) Een vrouw die het commentaar doet (zijn altijd beter verstaanbaar) een open vrachtwagen, als het past, om kleinere mensen en kinderen over grote mensen heen te laten kijken als het heel druk is. Ook handig tegen de regen.

Waar denken jullie nog aan?

smilli

FPM Filmer
Producten per stuk schieten, dus niet meerdere tegelijk want dan heb je geen goed beeld.
Minstens 30 producten op de schietlijst, zoveel mogelijk nieuwe en anders de toppers van de vorige jaren.
Geen muziek tijdens het schieten van de producten!

MichelAngelo

Registered User
Leuk topic.

Advocaat van de duivel...... Is het wel verstandig voor sommige winkeliers om een show te schieten i.v.m. hun collectie? Sommigen collecties kan je mijn inziens namelijk beter niet laten zien.

Schiet lokatie moet wat mij betreft bij de winkel zijn om waarde te hebben voor de winkelier. Een goede omroeper(-ster) met verstand is een must. inderdaad geen muziek. Voldoende artikelen, goede schietlijst en een versnapering is een pre.

D

Deleted member 17038

Guest
Astronauten zie je net zoals vuurpijlen toch nooit op demo's? Maar een gratis hapje of drankje, en eventuele sponsoring van een lokale supermarkt lijkt mij geen gek idee. Misschien kan je zo nog een lucratieve kortingsactie starten!

Bovenaan