Wie kent dit??

wooter

Registered User
Festival Night 61 shots
Assorted Cake 49 shots
25 shots tropical storm 2�
Comic Rain 100 shots
Fan cake 100 shots
lucky Kylin 120 shots
Split Silver Palm 100 shots
Batle Cry 38 shots
Palm Trees 25 shots
Colourful Palm Shell 49 shots
golden Fall 42 shots

Kan iemand mij iets vertellen over deze blokken??
Ik kan nergens info vinden over deze dingen.

Tony

Administrator
Medewerker
Deze blokken zijn niet op legale wijze te koop in Belgie.
Ik kan er niet veel over vertellen behalve dat de blokken
  • Festival nights
  • Comic rain
  • Fan cake
toppertjes zijn.

Hieronder heb ik een filmpje van de festival nights gevonden in het movie album.
De festival nights is een zeer goed blok met verschillende effecten en hij eindigt met een finale van 5 salute's . Dit blok is precies hetzelfde als de weco mixed emotions.
2Festivalnights1.jpg

Festival nights

File : Mpeg [ Zip ]
Groot : 4.4Mb
Duur : 36 seconden

Sparkey

Registered User
Grappig dat de genoemde artikelen letterlijk zijn overgenomen uit de lijst van GBV Veenendaal. Comic Rain was destijds een typische spelfout van de Chinezen (en niet de enige...) wat later veranderd is in Cosmic Rain, zoals de cake eigenlijk had moeten heten.

In dit lijstje had ook de Armageddon 150schots en de Star Shell (geweldige cake naar Japans concept (timefused) met mines) moeten staan.

Ze zijn inderdaad erg moeilijk te krijgen, maar stuk voor stuk toppertjes. Behalve de Split Silver Palm 100 shots (effect moeilijk te onderscheiden ivm dichtheid van de effecten in de lucht) en de golden Fall 42 shots ( wel grote tails, maar de boeketjes slaan nergens op)

wooter

Registered User
hahaha dat heb je goed van die andere 2 artikelen
die hoorden er ook nog bij ja.

Laatst bewerkt:

Sparkey

Registered User
Festival Night 61 shots, filmpje heb je nu al gezien, valt niets meer aan toe te voegen.

Assorted Cake 49 shots, # boeketten in kleuren rood, groen zilver

25 shots tropical storm 2�, is onmogelijk 2", zal wel 30mm bedoeld worden. De bekende salvo-cake, 7x7 lijnen met # effecten per salvo, heftige cake voor de grootte.

Cosmic Rain 100 shots, crackling tail to gold crackling burst

Fan cake 100 shots, niet te definiëren, kan vanalles zijn.

lucky Kylin 120 shots, idem als cosmic rain, maar dan met gold tail, hoger sneller en harder (en duurder)

Split Silver Palm 100 shots |:(

Batle Cry 38 shots, idem als pyropack, maar met grotere mines (ik geloof >65mm)
en vrij snel leeg, wel mooi.

Palm Trees 25 shots, grappige palmpjes i.c.m. flitter-achtige starmines, wel sierlijk, maar verwacht geen dreunen uit deze cake
Colourful Palm Shell 49 shots, zeer snel leeg, maar de lucht zit vrij vol.
golden Fall 42 shots |:(

franklin212

Registered User
is er een van jullie die almeer info heeft over deze blokken foto's of filmpjes
zo ja dan zou ik het graag willen weten alvast bedankt voor jullie medewerking

jon

Registered User
ik heb elk jaar die blokken star shells en de rest heb ik al gehad festival nights is goed en battle cry ook! weco blokken ben bekend met die zooi! en bonbridge . battle cry zeker een aanrader die gaat van klein inch naar steeds groter met mines ik ben op zoek naar een film van de cosmic rain die wil ik dit jaar kan weer alles regelen dit jaar dus wil aleen ff weten hoe ie gaat scheelt geld als ie tegen valt zal wel niet maar iemand een film heeft iemand die? laat het dan zo snel mogelijk van je horen? of iemand wie dan ook

dejansen

Registered User
Ik zelf vind de fan cake een toppertje, heb hem nu al een paar keer gehad en elke keer weer was die anders. De cosmic Rain vind ik zelf mooi, alleen ik zou dan voor de Lucky Kylin gaan. Ik lees dat Sparky de golden Fall nix vind maar eerlijk gezegd vind ik dat wel een heel leuk blok.

Bovenaan