wie kent dew/z golden&purple tail 600s

tattoogirl

Registered User
wie kent dit blok, ik heb het niet kunnen vinden. ik wil hem graag kopen is dit blok een aanrader? en heeft er iemand een filmpje van?
alvast bedangkt voor de genomen moeite.

groetjes tattoogirl

vonk

FPM Moderator
Medewerker
bij de oud en nieuw movie,s van 2002-2003 staat een soort gelijk blok van 600 shots!

tattoogirl

Registered User
uuuuuu welk blok het precies is weet ik helaas niet, heb net het filmpje bekeken, en vind hem wel mooi, volgens mij komt dit blok wat ik bedoel bij alpeco vandaan?
in iedergeval bedangkt voor de info.
groetjes tattoogirl

remio

Registered User
rocket zei:
ik denk dat jij het blok bedoeld van Jorge, (JWO5600c)

nee dat is een twvz blok met golden balls to golden glitter 600 shots. maar die tatoogirl noemt is volgens mij wel een variant van jorge.

gegroet remio

Gongon

Registered User
Volgens mij bedoel je de 600s w shape golden & purple tail to crackling. Op de site van Alpeco staat dit blok idd in de catalogus. Dit blok is mij aangeboden en ik zou net als jij graag willen weten wat ie doet, maar helaas vooralsnog heb ik er niets over gevonden.

xavier

Registered User
Op het filmpje Oostende 2005 heeft alpeco deze pot gebruikt. Het is een w-shape batterij met in het midden purperen lichtkogels en zijdelings gouden komeetstaarten. Deze batterij kan je ook terug vinden tijdens de show van Luik 2004

Bovenaan