Wie kan mij meer vertellen over deze stukjes vuurwerk?

Leon2008

Registered User
Geachte freaks,

Na de search op verscheidene manieren te hebben toegepast kon ik niets over deze 2 vinden.

Dus wie kan mij meer vertellen over de volgende stukjes vuurwerk:

-Cobra5, 38 gram flash (grondknaller)

-Cobra6, 50 gram flash (grondknaller)

Deze werden mij van de week aangeboden, ik heb geen idee wat ik me hierbij moet voorstellen en hoe hard deze zijn, degene die ze aanbood zei dat ik ze wel kon vergelijken met italiaanse bommen/uitjes.

Bij voorbaat dank allen :smile1:

Laatst bewerkt:

meerval

Registered User
Als ik jou was zou ik inkopen doen:blink1:
Kijk maar eens naar de filmpjes op Youtube. Op AVP staat trouwens een topic over deze knallers...

fireworkaddict

Registered User
Deze knallers zijn zeker aan te raden,
Gaan wle iets minder hard dan een 36grams Italiaanse bom/iets minder drukverplaatsing.
Maar het blijven geweldig harde knallen, waarbij wel enige voorzichtigheid geborgen is ;) Ook al hebben ze wel een normale visco-lont.

De een zegt dat ze worden geproduceerd in polen, maar gedistribueerd vanuit Italie. De ander zegt; geproduceerd en gedistribiueerd in Italie.
Who Cares... Zolang ze hier verkrijgbaar zijn tegen schappelijke prijzen, geweldig!

Ze zijn ook wel te vergelijken met de Dragon Boom.
met enig zoekwerk op deze site, en google vind je waarschijnlijk nog wle wat meer info.

Morgen zal ik even een foto posten, heb ik namelijk niet op de compu staan.

Met vriendelijke groet, fireworkaddict

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Hier een foto van de Dragon Boom, ter vergelijking met de Cobra.

DSC01390.JPG

Op AVP is een topic geopend over de Cobra's.
http://www.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=454&highlight=cobra
Je hoeft je niet te registreren voor AVP, maar als je filmpjes wilt zien, moet je dat wel doen.

Ook plaats ik ook maar een link van AVP over de Dragon Boom.
http://www.arjanuitman.com/forum/showthread.php?t=2966&highlight=dragon+boom

Laatst bewerkt:

Wizz

Registered User
Bij een dragon boom komt er eerst nog een blij fontijntje uit die ook een boel kruit kost, desonniettemin een bijzonder mooie knal.

Leon2008

Registered User
Kijk eens, hier kan ik nou wat mee :smile1:!!

Topic bij AVP bekeken en staan alleen maar goede reacties, dat word dus aanschaffen :toung:

Top gasten, bedankt!

Bovenaan