Welke Importeur heeft volgens jou het beste vuurwerk 2011?

Welke Importeur heeft volgens jou het beste vuurwerk van 2011?

• Total voters
    89
Status
Niet open voor verdere reacties.

KoenL

Registered User
Vorig jaar werd dezelfde vraag gesteld. Maar liefst 162 mensen lieten hun stem horen. De uitslag was als volgt:
  1. Wolff Vuurwerk (83 stemmen)
  2. BonFireworks (63 stemmen)
  3. Zena Nederland (32 stemmen)
  4. Royal Fireworks (24 stemmen)
  5. Witte Tenten Verhuur (20 stemmen)
Dit jaar is stellen we uiteraard weer de vraag. Welke importeur heeft volgens jou het beste vuurwerk van 2011?

Laat je stem horen, je kan op meerdere importeurs stemmen!

D

Deleted member 17038

Guest
Waarom staat nu zena nederland er niet bij? Geen nieuwe producten?

Tony

Administrator
Medewerker
Mijn stemmen gaan naar:

1) Wolff vuurwerk - Elk jaar hebben ze weer iets nieuws en moois en daar plakken ze de juiste prijzen bij. Alleen de Lidu collectie is qua prijs overrated maar voor de rest vind ik daar alles naar wens.

2) Lesli vuurwerk - Ook elk jaar weer net die nieuwe artikelen die iemand anders niet heeft. Dit jaar de toppers van blinkers uit de OASE, het goud geweld uit de Monsterjam en de top pijlen Goldmembers. Ik kan nog wel een paar producten opnoemen die top zijn maar deze 3 komen als eerst in mijn op.

3) Hardix Vuurwerk - Voor mij gevoel jarenlang stil gestaan maar dit jaar is het dan ineens allemaal anders. Super mooie kleuren die je bijna nergens anders ziet en effecten op een andere manier gecombineerd dan alle andere importeurs. Voor mij de grootste stijger van het jaar!

bluebear

Registered User
heb op wolff gestemd omdat ze elk jaar weer vernieuwend willen zijn en goede prijzen hebben.
ook de labels van wolff vind ik erg goed verzorgd en kloppend,denk aan bijvoorbeeld de mayday met de hulpdiensten of de eruption met het lava.

bloodveins

Registered User
Voor mij Wolff en Bonfireworks.

Bonfireworks heeft prachtige producten met mooie kleuren en de prijs/ kwaliteit verhouding vind ik keurig!

Wolff, tja hier hoef ik denk niets over uit te leggen.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Tto nu toe Cafferata, Wolff en WTV. Daar kan Bon nog bij komen na de demo's en misschien nog een VDN of China Red.

Moontan

Moderator
Medewerker
Keuze wordt met de jaren moeilijker omdat de kwaliteit van de producten bij bijna iedere importeur flink aan het toenemen is.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van bijna elke importeur ook wel 1 of meerdere producten koop.

Ik heb maar liefst 5 kanshebbers:
Bonfireworks
Hardix
Lesli
Witte Tenten verhuur
Wolff

Hardix vond ik al jaren goed en heeft mij dit jaar enorm verrast met de Steengoed collectie.
Witte Tenten Verhuur is een blijver met vele mooie cake,s. Dit jaar jammer genoeg weinig nieuwe dingen
Bonfireworks is een topper met een serie prachtige cake,s voor zeer interessante prijzen
Lesli is upcoming en wordt steeds beter. Jammer alleen dat hun producten over zoveel collecties gespreid is en daarom ook moeilijktoegankelijk is voor de echte fanaat.
Wolff Vuurwerk, een importeur die zich vooral richt op wat de liefhebber mooi vindt. Als de liefhebber het mooi vindt zal iedereen het mooi vinden. Goed beleid en het werpt zijn vruchten af. Elk jaar nieuwe dingen tegen betaalbare prijzen

Mijn nummer 1 is Wolff vooral door de Dynasty collectie

smilli

FPM Filmer
Ook dit jaar stem ik weer op Wolff, veel producten die ik zelf erg mooi vind, dit jaar weer veel nieuwe producten die er erg goed uitzien en de prijzen vind ik meestal erg scherp.

MichelAngelo

Registered User
Ik kies voor Wolff op de eerste plek en vooral door de Dynasty lijn. Ik vind het knap dat ze in vrijwel alle prijs niveaus echte goede producten hebben en elk jaar ook in die verschillende klasse's weer nieuwe producten weten te zetten.
Eldorado, The Cube, Mayday, Flying Dutchman, Hunter, Super 6-19 zijn allemaal mooie nieuwe artikelen met diverse prijzen.

Bonfireworks als tweede, omdat deze de laatste jaren hun intrede deden met goede compacte cakes. De uitwerkingen zijn vooralsnog groot en bijzonder. De prijzen die aan de artikelen hangen zijn daarbij zeer netjes. In de nieuwe lijn zitten wel te dure cakes. Daarbij is er helaas ook wat te weinig bekend over die nieuwe artikelen jammer genoeg. Over de bestaande lijnen zijn wat twijfels op basis van wat demo's. ik houd het er op dat daar vocht problemen aan ten grondslag liggen.

Hardix heb ik te weinig kennis van, maar de filmpjes verrassen mij wel i.v.m. de goede kleuren. In de gaten houden voor volgend jaar. WTV heeft enkele leuke artikelen, maar over de gehele breedte niet mijn ding. Ook ietwat te duur naar mijn idee.

Z@P

Registered User
Wolff, Cafferata, Rubro en Royal fireworks zijn voor mij de toppers op het moment.

Wolff > Atijd vernieuwende producten met een mooie prijs kwaliteit verhouding. Dat vind ik een sterk punt van wolff. Effecten ook altijd goed uitgewerkt en een breed assortiment.

Cafferata > Double brocade king en de Golden Wave King Crackling Finale zijn echt heerlijke cakes, echt prof stijl. Het is wel heel duur spul maar vind die showtime lijn erg lekker. En als je goed zoekt is het met korting nog acceptabel Gewoon lekker rammen.

Royal fireworks > Hot chains, silver willow, exploding box, fire emblem, allemaal stuk voor stuke toppers. Lekker tempo en goed uitgewerkte effecten. Prijs over het algemeen ook in balans.

Rubro > Event cakes, secret salute, maximum blast, ook allemaal hele mooioe producten. Ook word er aan de budgetten gedacht met de heavy legend serie.

ga nu even wat films van hardix checken, tony heeft me nieuwsgierig gemaakt.

Laatst bewerkt:

Volumius

Registered User
Heb Wolff gestemd, een 2e plaats houder vind ik interessanter qua poll. Dan wordt het voor mij heel lastig kiezen. Bonfire is erg goed natuurlijk maar Lesli timmert ook behoorlijk aan de weg met die Red Label producten. Verder vind ik Cafferata een goede 3e maar dan wel voor de koper met een gevulde bankrekening.

Guillermo

Registered User
Pronk...

Ben al lang vuurwerkgek maar sinds een paar jaar fanatiek (centjes opzij zetten)
De Pronk cake's die ik tot nu toe heb gehad hebben alles overklast qua kleur en uitwerking (H2O, Indian Summer etc)
Goede opbouw in de cakes, interessante finales en een erg mooie prijs!

Verder Wolff en Lesli, ook altijd wel spul van...Maar mijn 24.00 cakes zijn vrijwel allemaal van Pronk!

The Cigarman

Moderator
Medewerker
K*t met peren, je kon meer keuze aanvinken?
Nou ja zal wel door het kerstbier komen....
Wolff vind ik de beste importeur.
Qua prijs en kwaliteit verhouding krijg je / heb je erg mooi vuurwerk.

Wat bij sommige importeurs niet altijd wil lukken, want voor hogere kwaliteit cakes, moet je gelijk meer voor neertellen.

ThunderBall

Registered User
- Wolff; veel verschillende goede producten, voor veel verschillende goede prijzen!

- Rubro; voor mij een nieuwkomer met veel potentie (Secret Salute, Heavy Legend, 4 Seasons, etc.) en een stevige pr; Wim!:hehe!:

Laatst bewerkt:

von urk

Registered User
Ik heb in tegenstelling tot een boel anderen hier ook op Beko gestemd, ik vind namelijk hun "Skyline" serie erg goed. Verder vind ik na vele jaren Wollf nu toch Bonfireworks wel beter.

Bert

Registered User
Rubro heeft in mijn ogen veel mooie producten op de markt gezet, daarom mijn stem naar deze importeur. Importeurs die vorig jaar bij mij in de smaak vielen zoals Wolff en Bonfireworks hebben ook mooie producten maar dit jaar minder dan andere jaren.

Gertjanberg

Registered User
wederom is dit jaar mijn keuze gevallen op wolff, dat komt mede door de prachtige nieuwkomers mayday en the cube en natuurlijk door de alreeds bestaande toppers zoals de Silver Salute, Las Vegas, Temple of Stone en ook de wasp.

Royal Fireworks is bij mij gestegen naar nr 2, dit jaar cakes gehad/gezien zoals de exploding box en hot chains, ze waren ozo mooi...

bonfireworks is bij mij gezakt, al de wisselvallige presteren van de cakes word ik nu zo onderhand zat, zo zag je maar weer bij treasure island.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan