Welk artikel steek jij als laatste af?

Pancake77

Registered User
20 december.... de zenuwen en kruitstress neemt met de dag toe bij de freaks.
Iedereen heeft z'n lijstjes zover in orde, eventuele showtjes gepland, maar welk artikel zal bij jou als laatste de eeuwige vrijheid gegeven worden in de stooknacht?

Zie je het als het zover is wel of heb je al een idee hierover?

ik trap af.... als laatste loop ik nog ff naar de garage en haal ik de Monster Jam uit de kast.

gietjo

Registered User
Ik kan nu wel iets gaan roepen, maar op het moment zelf zou ik het dus echt niet weten. Ik heb altijd een volgorde, maar het word altijd anders.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik bewaar de wasp tot het eind. Het is zo leuk dat iedereen nog staat te wachten en dan krijg je die gezellige zoemertjes! Anticlimax dat wel. Maar dat kleine cakeje brengt mij dan ook weer tot rust.

Ghasper

Registered User
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar nooit bij stil sta. Na 0:00 gaat de fik erin en bedenk ik op het moment zelf wat de lucht in gaat, dus ik ben bang dat ik je het antwoord pas ergens de 1e kan geven. Wel een reden om er eens over na te denken om een mooi klein projectje als afsluiting te doen.

nero

Registered User
Bij mij staan de Golden Walls, de Camuro King en de Crackling Palm Tree als finale.. Gevolgd door een pijlenrek en als sublieme afsluiter ben ik nog aan het puzzelen :surprised:

Galaxis

Registered User
Meestal klein grut wat ik nog over heb , eerst alle cakes , dan ale het grut wat nog over is. Singleshots en dergelijke.

ifeelfine

Registered User
dit jaar de monster jam (en ik begin met de camuro queen) over mijn 0.00 uur vuurwerk gesproken, meestal ben ik daarna wel moe en voldaan na een hele dag stoken

Laatst bewerkt:

rodepo

Registered User
mcthunder 4x salute en gostsong . is de planning.

Ja wat echt als laatste, meestal nog een paar fluitpijltjes met dochter lief :smiling:

smilli

FPM Filmer
Dat hangt er maar net vanaf wat er nog te stoken valt tegen de tijd dat we gaan afronden, ik ga nooit speciaal projecten maken of dingne beware voor het laatste moment maar bouw de avond rustig af.

Davis

Registered User
Ik heb elk jaar, en dat al 10 jaar lang een vast ritueel om 10 uur 31 december. Ik begin áltijd met een klassieker: De Astronaut! Gevolgd door een paar babypijltjes (gemixt), om vervolgens met een single mortier (altijd weer een verrassing welke) de dag officieel in te luiden!

Edit: Daar begin ik dus mee!!

Ik eindig denk ik met drie silver salutes tegelijk!

Laatst bewerkt:
Bovenaan