Weco Venezia

Feuerwerk

Registered User
Goedenmorgen,

Heeft iemand misschien nog het originele FPM filmpje voor me van het blokje Venezia van weco?

MvG

kakkerlakken123

Registered User
Pyrofreak_roder zei:
Goedenmorgen,

Heeft iemand misschien nog het originele FPM filmpje voor me van het blokje Venezia van weco?

MvG
Ik heb hem nog, ik heb hem even op mijn webspace gezet:
Venezia

Laat even een berichtje achter als je hem heb, dan kan hij er weer af; ik heb namelijk niet zoveel ruimte (20 mb).

Mattenfreak

Registered User
Zou je hem nogmaals online kunnen zetten en een pm desnoods sturen zodat ik weet dat ik hem kan downloaden? Ben namelijk zeer benieuwd...

nitraat4life

Registered User
Wel duur voor zo'n bloke , maarjah dat zal wel zijn omdat het weco is .. Iemand met ervaring over dit blok? grote boeketten , harde knallen etc. ? aangezien je het effect wel op het filmpje kan zien maar niet echt de grootte/knallen

rocket

Registered User
ik vind het zeker een aanrader en hij doet me een beetje denken aan een poisenous spider met zijn draaikolken. de knallen zijn goed en dat geld ook voor de boeketten. this geen groot kalliber maar toch een regelrechte aanrader

Anthony_bomb.

Registered User
95 euro !!???
Vorig jaar koste dit blok me € 84,- !
Jullie gaan me toch niet vertellen dat dit blok met bijna 15% gestegen is :eek:

Anyway, de effecten zijn goed, en vooral vet! die spinners hou ik wel van! Ook de burstknallen gaan aardig hard.

Grizmo Raizor

Registered User
Anthony_bomb. zei:
95 euro !!???
Vorig jaar koste dit blok me € 84,- !
Jullie gaan me toch niet vertellen dat dit blok met bijna 15% gestegen is :eek:

Anyway, de effecten zijn goed, en vooral vet! die spinners hou ik wel van! Ook de burstknallen gaan aardig hard.

Hier op vuurwerkcrew.nl http://www.vuurwerkcrew.com/album/displayimage.php?album=2&pos=41
Zie je een foto van de Venezia, met de prijs. Zoals je ziet kost 'ie nu 95 euro per stuk, of wanneer je er twee neemt 85,50 euro per stuk.

Tony

Administrator
Medewerker
Grizmo Raizor zei:
Hier op vuurwerkcrew.nl http://www.vuurwerkcrew.com/album/displayimage.php?album=2&pos=41
Zie je een foto van de Venezia, met de prijs. Zoals je ziet kost 'ie nu 95 euro per stuk, of wanneer je er twee neemt 85,50 euro per stuk.

Ook hebben wij dit blok gewoon bij Produkten staan.

22Capture_00015.jpg

Tue April 19, 2005 13:37
art. 23016 : 100 shots venezia
prijs : 84 euro
effect : weco blok met zilveren draaikolken en peony boeketten in verschillende kleuren

Grizmo Raizor

Registered User
Tony, heb jij een oude prijs staan of heeft Alpeco het aangepast en kost ie nu maar 84 euro? Zou je dan ook kunnen aangeven hoeveel deze per twee kost dan?

Wizz

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Hij kost € 95,- inderdaad, heb het nagekeken in de winkel zelf.
Waarom is de prijs nu zowat 15% hoger dan vorig jaar ?
omdat weco bij alpeco altijd te duur is?
vorig jaar hebben ze pijlenassortiment 1 ook extreem verhoogd

Bovenaan