Weco Mixed Emotions

gantpoplin

Registered User
Dit jaar wil ik de Mixed Emotions/festival nights van Weco gaan halen, maar mijn vraag is nu hoeveel inch schots er uit komen en is het verstandig dit blok in een woonwijk af te steken? Op de filmpjes ziet het blok er fantastisch uit! En is de uitwerking groot, want op de filmpjes lijkt het van niet....

Schuim

Moderator
Medewerker
Je kunt het blok rustig in een woonwijk afsteken, hoewel ik standaart een kruizing of T-splitsing aanraad voor het belgiesche geweld, enne wel vastzetten natuurlijk.
inch per schot zou ik zo niet weten...

greeds,
der schuim :w

THE SHARE-MAN

Registered User
het is een erg mooi stukkie vuurwerk

ik dacht 1.5 of 2 inch schoten 61 stuks.

ik had hem niet in de straat gezet maar op een open stuk veld.. Ik raad het wel aan om hem op een open stuk te zette

Ivanhoe

Registered User
Mixed is emotions is 61 schots kaliber 30 mm (1.2 inch). Er waren vorig jaar twee verschillende versies op de markt, de bekende mixed emotions met salute finale en een versie zonder salute finale die qua overige effecten ook een stuk minder scheen te zijn. Aan de buitenkant kon je niet te zien welke versie je had. Ik heb nog steeds niet gehoord of dit een productiefout betrof of dat er daadwerkelijk 2 verschillende versies zijn. Ik neem aan het eerste want de exportlijst van weco geeft ook echt aan dat er maar 1 versie is.

Jason

Registered User
Ia Alpeco de enige die dit blok verkoopt of niet.
En wat kost die bij Alpeco?

Gr Jason

zink901

Registered User
Inderdaad 93 euro. Als ik wat geld bij elkaar kan sprokkelen en KvK nog op tijd kan regelen neem ik er waarschijnlijk wel 1!

Pyro Mike

Registered User
Misschien dat ik deze ook koop. Is deze voor ong 93 euro waardig? Of kan ik beter iets anders kopen? Als het maar GOED HARD knalt ;)

zink901

Registered User
Nou er zitten (als het goed is dan) 5 salutes aan het einde. Verder is het een hele mooie pot met veel verschillende effecten.

Twan

Registered User
ik zou zeggen probeer de high step by step een keer een mooi blok voor een redelijke prijs

R0nNoZ

Registered User
Ik heb een doos gekocht van de Mixed Emotions waar er 2 inzitten. En er zit bij allebij geen Zwisterse vlag bovenop maar gewoon een rode bovenkant. De ene is wel wat anders rood van kleur dan de andere, maar ik denk wel dat ik er toch wel 1 heb met een salute finale, maar hoe gaat die andere dan in volgorde met boeketten. En die 5 salute's van het einde dan wat komt daarvoor in de plaats?!

Pyro Mike

Registered User
Salutes is wel mooier moet ik zeggen. Maar heb jij ze bij de alpeco gekocht? Want daar zijn ze momenteel uitverkocht.

En trouwens, als het een fout is in de productie dan denk ik dat ze dit jaar wel met salutes zijn...

Laatst bewerkt:

R0nNoZ

Registered User
gantpoplin zei:
In plaats van Salutes is het harde crackeling, dat is eigenlijk het enige verschil...

die crackling komt toch al voor de salute's.. of bedoel je ander soort crackling.

Ja ik heb ze bij alpeco gekocht ..in februari al, maar ik heb ze gewoon in een ton gedaan met deksel dus die zijn nog wel goed! ze zien er ook nog helemaal goed uit enzo dus ik zie wel.

Laatst bewerkt:
Bovenaan