Website Traag/Moeilijk te bereiken

Tony

Administrator
Medewerker
Wederom hebben we last van een trage website. Dit is uiteraard niet voor niets. Dit komt door de gigantische drukte van het moment. We zijn met de host Grafix bezig om te kijken wat we nu kunnen veranderen. Waarschijnlijk is het een memory probleem.

We zijn gisteren de 10.000 unieke bezoekers op 1 dag gepasseerd dus ik vind het niet helemaal gek dat we even wat minder hard lopen. We doen in ieder geval ons best om alles weer zo snel mogelijk top te hebben!

Toon

nielsniels

Registered User
het duurde bij mijn ongeveer 5 minuten voordat hij deze pagina geladen had..... dat is dus best traag. maar het is wel weer mooi dat er zoveel bezoekers zijn.
we wachten af...

DioR

Registered User
Dit kan je eigenlijk op 2 manieren opvatten. Super dat de site zoveel mensen trekt. Nadeel dat de echte freaks een trage site hebben....

Tony

Administrator
Medewerker
Er word op dit moment nieuwe software op de servers geinstalleerd.
Morgen aan het eind van de ochtend zal de server ook een half uur offline zijn. Dan gaan we kijken wat we aan geheugen erbij kunnen zetten.,

rodepo

Registered User
Er word op dit moment nieuwe software op de servers geinstalleerd.
Morgen aan het eind van de ochtend zal de server ook een half uur offline zijn. Dan gaan we kijken wat we aan geheugen erbij kunnen zetten.,

Ja en dan wat moet ik dan doen met mijn vrije tijd als ze er een half uur uit gaan:laugh:

Super dat er zoveel bezoekers zijn toch

Markie

Registered User
Top dat er snel gehandeld wordt :smile:

Is het trouwens de bedoeling dat html code aan staat voor berichten? Ben dit nog nooit eerder tegengekomen op een forum.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Er word nog steeds hard aan gewerkt. Nu is dat ook het moment om te doen want in Januari word het weer een stuk rustiger en kunnen we niet optimaal monitoren. De mannen van Grafix zijn zelfs in hun vrije tijd aan het snuffelen dus laten we hopen dat de oplossing snel is gevonden.

Tony

Administrator
Medewerker
Morgen in de loop van de dag draaien we op veel beter server. Het werd tijd voor een nieuwe. Als het goed is zouden dan alle problemen opgelost moeten zijn.

KNALLEN!

Tony

Administrator
Medewerker
De website zou nu weer strak moeten lopen;.
Met dank aan Robbin van Grafix internet BV!

Hopsa!!

Bovenaan