Wat zou het zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timvt

Registered User
Het waren braatworsten, maar ik kijk nog wel even op een ander forum waar ze me wel een normaal antwoord kunnen geven

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
ik dacht meer in de richting van:

FIETSKETTINGSCHAKELS:bigsmile:

het zou bijna lachen zijn als het niet zo treurig was, dit soort topics.

een maat van een vriend van me heeft 1400 stuks voor 4 euro gekocht wat zou dit toch kunnen zijn???:nuts::push:

Tony

Administrator
Medewerker
Dan heb je verdacht goedkope kippenpoten! Doe mij er dan ook maar 100! Tel uit je winst ;)

Ze komen uit Duitsland en ik kippenpoten ingevroren in het jaar 1943 zijn daar behoorlijk goedkoop. Soms krijg je er een gratis fiets bij maar let op dan moet je er wel 100 stuks afnemen voor die 8 euro,.

Dreek

Registered User
Ze komen uit Duitsland en ik kippenpoten ingevroren in het jaar 1943 zijn daar behoorlijk goedkoop. Soms krijg je er een gratis fiets bij maar let op dan moet je er wel 100 stuks afnemen voor die 8 euro,.

100 stuks en een gratis fiets? Tony weet je zeker dat die prijs klopt??

Tony

Administrator
Medewerker
100 stuks en een gratis fiets? Tony weet je zeker dat die prijs klopt??

Ja in Duitsland is het niet zo duur. Vanwege het jaar dat ze gemaakt zijn. Je moet niet gek opkijken als er nog een paar vinger en dan bedoel ik geen Kippevingers in de zak zitten.

Dreek

Registered User
Ja in Duitsland is het niet zo duur. Vanwege het jaar dat ze gemaakt zijn. Je moet niet gek opkijken als er nog een paar vinger en dan bedoel ik geen Kippevingers in de zak zitten.

Ok dan! Dan ga ik binnekort is even een zooitje van die kippenpoten halen, lekker voor de kerst!:idea:

GMP82

Zilveren Member
ik krijg honger van jullie

(stiekem benieuwd naar de oorspronkelijke vraag... heb ik gemist)

Laatst bewerkt:

AWG

Registered User
dus even samenvattend

of je krijgt 100 kippenpoten plus wat vingers en een fiets voor 8 euro
of je krijgt 100 bratwursten voor 8 euro.

nou de macro kan wel opdoeken.

Tony

Administrator
Medewerker
Het waren braatworsten, maar ik kijk nog wel even op een ander forum waar ze me wel een normaal antwoord kunnen geven

Als je een normale vraag stelt met wat meer info had je meer serieuze antwoorden gehad maar we zijn hier niet met het spelletje Hints bezig. 100 stuks voor 8 euro wat is het...Wat is dat voor een vraag!!!!!!!!:push:

Patrick

Registered User
Shit ben net te laat :notrust:

20070420asp0.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan