Vote Wat was de DIKSTE RAMBAK 2024?

Schuim

Moderator
Medewerker
BANNER - Dikste Rambak 2024.png

In navolging van vorig jaar ben ik erg benieuwd welke NEDERLANDSE importeur dit jaar mogen gaan feliciteren met de DIKSTE RAMBAK 2024:
En met een Rambak bedoel ik dan natuurlijk een Compound. :)
Enige voorwaarde is dat je hem in het echt voorbij hebt zien komen op een demo, of in de straat.

Roep je top 3 maar met als volgorde.

1.
2.
3.

Nou zijn wij als Freaks natuurlijk ontzettend goed ingelezen.
Maar heb je ook een flopper?

Schuim

Moderator
Medewerker
1. Wolff - Break Out, wat een dikke bak is dat, en ook snoei hard in z'n breaks.
2. Wolff - Airbrush, maar dit wint het ook maar net van de nummer 3. Puur door de afwisseling.
3. Wolff - Spring Wind, wat een rammen doet die bak, en dat het maar een 25mm is zie je echt niet door de hoeveelheid die de lucht in geramd word.

(ik ben een beetje gekleurd in mijn keuze. Had enkel compounds van Wolff)

shinji

Moderator
Medewerker
De hele serie Sensations bakkies, waarvan ik 3 de beste vond. Ik kan het fout hebben, maar ik heb in consumenten vuurwerk nog nooit echte ti-salutes gezien en gehoord, in dit kleine rambakkie zaten ze, top!
Speciale vermelding nog voor de Magic in the Air van China Red. Heerlijke burst met grote gevulde boeketten

firewire

Registered User
De hele serie Sensations bakkies, waarvan ik 3 de beste vond. Ik kan het fout hebben, maar ik heb in consumenten vuurwerk nog nooit echte ti-salutes gezien en gehoord, in dit kleine rambakkie zaten ze, top!
Speciale vermelding nog voor de Magic in the Air van China Red. Heerlijke burst met grote gevulde boeketten
Wolff, Evolution, Bonfire, Eurostar, Rubro hebben ook wel bakken ‘gehad’ met echte goeie ti-salutes erin.

Plum Bloom

Registered User
De hele serie Sensations bakkies, waarvan ik 3 de beste vond.
Had zelf de 1 en de 4, en zag de 2 van een ander van dichtbij.

Van de 2 zwaar onder de indruk. De 1 en de 4 gefakkeld tijdens een show, weinig van gezien maar ondanks totale focus op fakkelen wel gevoeld dat er iets bijzonders gaande was. Op film naderhand gezien wat ik had gevoeld. Wil graag geloven dat 3 en 5 van hetzelfde kaliber zijn.

En dus vandaag berichtje gestuurd naar de leverancier met de vraag of hij ze nog heeft staan, en zo ja of hij ze maar apart wil zetten. Twee stuks van elk.

1. Sensation 2
2. Sensation 4
3. Sensation 1

painkiller

Registered User
Lastig maar hier 3 toppers in willekeurige volgorde:

1. Riakeo - Zodiac (P0rno!)
2. Broekhof - Insane Crown Bomber
3. China Red - Gorilla

Daarnaast ontzettend genoten van de Elite Mark blokken! Oa. de Roaring Lion, Giganto en de Crown Jewel gezien.

1Salute

Registered User
1. De gekooide versie van de Blue Maroon/Mania. Deze hadden wij, en dat blauw kwam echt heerlijk naar je toe.
2. Rock and Raw van Wolff. Leuke regenboog tails, waarna in up-tempo goud naar finale. 20mm, maar lijkt 25mm.
3. Amazing Rainbow van Hello. Klein showtje op zich, met prima effecten.

shinji

Moderator
Medewerker
De meeste toppers hadden zich reeds bewezen, maar deze drie ‘nieuwen’ sprongen eruit:
1) El Patron
2) Royal Match
3) Blitz Bomber
ik koop nooit iets van GBV, herstel, vorig jaar de Great Wall gekocht en voor 200 euri opgelicht, maar heb de El Patron bij de buren gezien en die was prima. Begrijp uit veel reacties uit het land dat vrijwel alles van GBV, dus ook Evo, Pangu, Statement, dit jaar helemaal goed was. Als volgend jaar de Whistling Rainbow weer verkrijgbaar is denk ik zomaar dat ik weer eens wat gaat halen.

Juul

Moderator
Medewerker
1. Hardcore Helium van Rubro (Knoep harde burst en gigantische spreiding)
2. 1.2'' Freestyle Madness van Magnum (Harde burst en grote spreidingen en volle boekette)
3. Evil Panther van ProPyro Private label ( omlabeling van Crackle King & Royal Match) (Prima burst en volle crackling boekette, tot de grond toe crackling)

Verder aflopen jaar echt diverse mooie cakes en compounds gezien en gelukkig rauwelijks tegenvallers gehad.

Knettermans

Bronzen Member
Als we het over NL rambakken hebben dan is dit mijn top 3 (dus niet mijn top 3 van alle compounds):
1. Crackle King
2. 400sh Total Display Show
3. Transbomber

Bovenaan