Wat voor type pirat is dit?

sjappie

Registered User
Ik kwam laatst dit soort pirats tegen,

ze lijken op de pirat special en schijnen
redelijk hard te gaan, van wat ik heb horen zeggen dan.

Het gaat natuurlijk om het pakje linksonderin,
voordat jullie dadelijk verkeerde dingen gaan denken (bigg)

Ze zijn gekocht voor €12,- per 70

Laatst bewerkt:

Schuim

Moderator
Medewerker
Re: Wat voorn type pirat is dit?

Dat zijn wannabee-Specials of Specials in een nieuw doosje (heeft de corrsair ook al last van)
Meer info kan ik je er nog niet over geven.

Maar zien er wel exact het zelfde uit en ook per 70 in een doosje dus.

Staat er een merk op, of komen ze bij een winkel vandaan (zo ja, welke) Geen dealers noemen.

TJIBBE

Registered User
Re: Wat voorn type pirat is dit?

Deze worden verkocht bij "Klavertje Vier" in Baarle onder de naam super Piraat.
70 stuks voor 9 euro. De knal is goed voor tegenwoordige strijkerbegrippen.

TJIBBE

Registered User
Waar kwam je ze tegen?
Op straat, in de kroeg, of ergens op het internet....
Ik zou zeggen test er eentje en je weet het.
En mocht je ze niet kunnen testen en twijfel je of je ze moet kopen: ze zijn dat geld wel waard.
Ik doe namelijk niet mee aan al die knalvergelijkingen van wat gaat harder, welke flits is feller,enz.
Is me veel te subjectief.

Groet, Tjibbe

thunder star

Registered User
deze kan je o.a. kopen bij Alpeco, alhoewel ik las dat ze op dit moment uitverkocht waren.
Ik heb hier al wel ervaring mee en heb ze al vergeleken met de oude PS.
Ik vind dat ze niet veel slechter zijn dan de oude PS, maar de flits van de oude PS is wel beter. Ook is het kopje van deze nieuwe PS slechter (lees: iets minder stevig) de vertraging is naar mijn mening wel beter geworden maar ik vertrouw ze nog niet helemaal dus plak ik hier ook nog lontjes op.

(Ik had nog een filmpje van de nieuwe PS in vergelijking met de oude PS, maar ik weet niet hoe ik die kan overzetten van telefoon naar computer(eek) )

Schuim

Moderator
Medewerker
Bluetooth adaptortje kopen voor in je usb van de pc, kost je ong. 19 euro.
Via je mobiel blauwtanden en dan contact maken met de pc.
Kun je hem zo overzetten.

xavier

Registered User
Dit zijn dezelfde als de pirat specials. Ze worden ook ingevoerd door Alpeco.
Deze zijn bestemd voor de Tsechische markt. De pirat specials voor de Belgische markt waren uitverkocht. Vandaar dat Alpeco deze verkochten.

jarikbiz

Registered User
mm het mag een wonder zijn dat strijkers bedoeld voor de tjechische markt ook door de tegenwoordige steeds strengere keuringen in belgië komen. En dat het kopje slechter is dan die van de pirat spec ..?? het zwakke punt aan de pirat spec was juist het kopje + vertraging

*kevin*

Registered User
idd loots verkoopt deze ook onder de naam pirat special! maar let hier ook weer bij op, korte vertraging! dus lontjes plakken mensen, want je wilt egt niet dat deze dingen in je hand knallen.

extreme bang

Registered User
ik had deze gisteren bij alpeco gekocht voor 7,50 pp. ik had er een lontje op geplakt en toen afgestoken. toen het kopje aanging duurde het ong 2-3 seconden voordat die afging.
de knal vond ik zeker erg lekker!

Laatst bewerkt:

piccolo

Registered User
Ik heb geen hinder ondervonden van Korte vertraging, Alleen de knal vond ik wel degelijk zachter als van de andere Pirat Specials.

COREF!RE___HC__

Registered User
Als nu iedereeen een mooi bedrag wil geven voor een goede Kwaliteit strijker dan waren er volgens mij alléééén maar goede kwaliteit strijkers op de markt !!!!
Gevolg daarvan kon zijn : Top Kwaliteit strijkers overal in omloop... = Veilige Kwaliteit strijkers , Reputatie Strijkers omhoog = Ongevallen met strijkers heeel miniem !
= STRIJKERS TOELAATBAAR IN NL !!!!!!!!!

Alleen de knal vond ik wel degelijk zachter als van de andere Pirat Specials.

Zijn er mensen die vinden dat de Eerste generatie Pirat Specials Harder gaan dan de Nieuwe generatie Pirat Specials uit Tsechie van Pyromaniac ofzo. ?

Laatst bewerkt door een moderator:

dangerousdarrin

Registered User
Hello,
take care of you, when you burn em.

i bought some of them in czech a few years ago. the bang was really good and i had no problems with them. but my brother. on of the strikers exploded faster as a bad span. vlinder. it tooks less than a second to explode in his hand. it didn't look that funny. so maybe its better to burn the whole pack with a fuse :)

regards...

Bovenaan