Wat te doen tot 18:00 ?

masterq

Registered User
Nu we toch pas om 18:00 mogen stoken , vroeg ik me af wat iedereen gaat doen tot aan 6 uur i.p.v daylight stoken?
Denk zelf dat ik de laatsten voorbereidingen ga treffen en bij t carbid ga kijken.

D

Deleted member 17038

Guest
10:00 momentje met laatste daylight vuurwerk, Show voorbereiden, Cat1 stoken, Naar het carbid team!

Joepenstein

Registered User
10:00 uur project met Cat 1 vuurwerk. Daarna waarschijnlijk al mijn cat 1 vuurwerk opmaken :happy:
En mij schietlijst en afschiet volgorde maken voor het vuurwerk vanaf 18:00 uur.

Booomy

Registered User
Werken tot 13 uur. Dan terug naar huis alles klaar zetten wat eten betreft aangezien de vrienden groep bij ons komt gourmetten. En zodra het 18 uur is ram ik er een bak vuurwerk door heen zodat de buren zullen denken dat het al 12 uur is!!!!

Vuurwerk023

Registered User
Leuk topic!

Ik ga heel veel cat 1 stoken tot 18:00uur en voor het eerst in al die jaren weer overdag oliebollen eten, normaal kwam ik nooit binnen :hehe!:

tristen

Registered User
Moeilijk, maar de hele dag zal om vuurwerk draaien. Om 10:00 uur het eerste lontje, punt uit. Ook al is het categorie 1. Dat staat vast. En verder door de dag heen wat categorie 1 afsteken, misschien wat bijtjes en kleine fonteinen er tussen. Afwisselen met het eten van oliebollen, en de laatste voorbereidingen voor de showtjes 's avonds. En om 18:00 uur eindelijk knallen! Verder is het afwachten!

boozebelly

Registered User
Carbid schieten vanaf 10:00. En of er meer de lucht in gaat vliegen gaat afhangen van de eventuele gedoogsfeer die er hangt. Of dat kan moet je toch eerst even ter plekke aanvoelen met de nieuwe wetgeving, dus we gaan het zien.

bridge

Bronzen Member
Ik ga de hele dag met een ontzettend kapotte knalpijp teringherriemakend door de stad rijden. Daarnaast zet ik een gettoblaster in de straat met maximaalvolume met vuurwerkgeluid.

rickster

Registered User
gewoon een beetje cat 1 stoken voorderest beetje fpm hangen denk en oliebollen vreten!!! uiteraard tussen door (stiekem) wat afsteken :p

Moontan

Moderator
Medewerker
Cake,s schietklaar maken (ontdoen van papier en lont vrij maken)
Boodschappen doen voor de avond (feestje)
En verder vooral genieten en zenuwachtig zijn.

densta

Registered User
Wachten tot t 1800 is. Kwijlen tot de tijd aangebroken is. Cat 1 afsteken ga ik na de vele negatieve verhalen (waarschuwingen en boetes en onduidelijkheid of t wel of niet mag) niet doen. Dus word een sombere dag. De avond zal vast genieten worden.

GrolschFreak

Registered User
10 uur gewoon knallen maar dan als nooit te voren. De hele straat overigens, heb niet z'n moeilijke wijk.
Om 10 uur staan we gewoon buiten om te beginnen, we zullen ons laten horen dat we niet te stoppen zijn door zoiets. :D

We zijn allen dan wel ouder, maar op die dag zijn we net als elke andere freak, een kind. (wel een die veilig stookt)
Niks slopen, we gooien niet in het wilden weg. Dus gewoon lekker veilig. Op het programma, 150 single shots, 3000hindoe xl, 100k en wat los knal en daylight spul. En dan natuurlijk nog het geen wat andere als projectjes hebben en los spul. Tot nu toe weet ik alleen iemand met een 100shots 50mm salute cake. :D

Laatst bewerkt:

WhiteFang

Registered User
Ik ga lekker mn cakeboxes doorlonten, stook zoiezo pas in de avond, ga niet tussen de kleine kindjes in de buurt staan, geen behoefte aan ook (no offence wie ht wel doet)

Bovenaan