Wat ons betreft kan de egoïstische vuurwerkbranche béter zélf de lucht in vliegen!

Koetje

Registered User
Is dit echt een serieus rapport? Met al die bizarre foto's erin? Ongelooflijk.

Dit zijn gewoon extremisten. Als je die website ook even bekijkt. Wat een enge bende.

Ik heb ze even gemaild want dit kan echt niet. Als vraag gesteld waarom al die weerzinwekkende plaatjes van verminkte mensen erin staan, het gaat tenslotte om de dieren??!

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Ok, als ik jullie reacties zo lees dan denk ik dat ik hier dan maar even struisvogelpolitiek toepas en het rapport oversla.

Pyromaniac 1975

Registered User
Zie hier de geboorte van Bonte Jr.
Veel rook zonder vuur,totaal niet genuanceerd.
Populistische propaganda.

Ik maak er verder geen worden aan vuil.

boozebelly

Registered User
Wow! In tijden niet zo'n stuk extreme propaganda gelezen. Of beter gezegd doorgebladerd, want na de eerste paar zinnen weet je al dat je inhoudelijk niet veel hoeft te verwachten. Dat dit nog bestaat in deze tijd. De Ganzenbescherming maakt zich hiermee wel even volstrekt belachelijk.
En inderdaad, het is niet raadzaam om het rapport te openen als je net een broodje aardbeienjam zit te eten :p

adgertic

Registered User
Dus.... hij is fijn.
Dacht ik dit even te openen tijdens mijn ochtendbreak op t werk.... tamelijk onpasselijk werd ik er van.

Oh en inhoudelijk heb ik ook nog wel een mening: wat een onzin. Ok. Doei!

Echt. Waarom dit soort afbeeldingen bij iets wat over dieren moet gaan? Behoorlijk Extreme hippies wat mij betreft.

È La Mia Vita

rodepo

Registered User
Het is vooral schandelijk dat er bij de fotos geen bronnen worden vermeld. Ook vind ik sommige stukken tegen laster aanzitten.

ferox

Registered User
Zo dan. Ik dacht eigenwijs te zijn. Dat heb ik nu spijt. Bah!!!!

Ga dit later nog wel eens lezen nu even geen trek meer in

rob39

Registered User
samengevat...... verbod op consumenten vuurwerk, gemeente opent een bankrekening en daar mogen de centjes op worden gestort die de mensen anders aan hun eigen vuurwerk hadden uitgegeven..... ik denk er het mijne van.

adgertic

Registered User
samengevat...... verbod op consumenten vuurwerk, gemeente opent een bankrekening en daar mogen de centjes op worden gestort die de mensen anders aan hun eigen vuurwerk hadden uitgegeven..... ik denk er het mijne van.
Ja... maar alle mensen mogen wel gaan kijken... met hun gezin en vrienden....
Ja hoorrrrrrr. Ik zie mezelf al gaan met mn dochter en vrouw in de auto naar het centrum van Rotterdam.... net als alle andere inwoners.
Zoals Neophyte al eens riep:
"Laat ons gewoon ons eigen feesie bouwen".

È La Mia Vita

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Zoals Neophyte al eens riep:
"Laat ons gewoon ons eigen feesie bouwen".

È La Mia Vita

Helemaal gelijk in.

Ik heb het even doorgebladerd, maar ik heb het bestand al snel weggeklikt.
En wie zegt dat alle foto's van vuurwerk slachtoffers zijn.

In inderdaad alle foto's klakkeloos in het ,,rapport'' overgenomen zonder bronvermelding.
Veel ganzen geschreeuw en niet gebaseerd op feiten...

MrXtremeFireworks

Registered User
Even wat google werk en je komt er al achter dat de eerste de beste foto niks, maar dan ook NIKS met vuurwerk te maken heeft. Dat is het resultaat van een marinier bij wie een handgranaat in zijn gezicht ontplofte.

Pure propaganda dit.

Bovenaan