Wat is volgens jou het beste vuurwerkpakket?

DioR

Registered User
Wat is volgens jou het beste vuurwerkpakket?

Er zijn best wel veel pakketten in de omloop. En elk pakket heeft altijd wel goede cakes. Alleen wat is nou een pakket wat dus echt helemaal goed is?
Ik ga hier misschien gebruik van maken, aangezien ik nog een leuk pakket zoek.

bluebear

Registered User
Crown Solar :D Super mooie cake's die beginnen met een mooie fontein.
dat is mooi om te horen omdat ik 2 pakketten heb gekocht voor mijn vader.
vind het lastig om te zeggen welk pakket het beste is.
het ligt er voorral aan wat je wilt, wil je een goedkoop meterpakketje of een pakket met volwaardige cakes.
ik denk dat de beste pakketten en dan praat ik over een pakket met volwaardige cakes de pro boxen van original zijn.
maar ja aangezien we dat nog niet kunnen zeggen vind ik de pakketten van marijn de beste.

DioR

Registered User
dat is mooi om te horen omdat ik 2 pakketten heb gekocht voor mijn vader.
vind het lastig om te zeggen welk pakket het beste is.
het ligt er voorral aan wat je wilt, wil je een goedkoop meterpakketje of een pakket met volwaardige cakes.
ik denk dat de beste pakketten en dan praat ik over een pakket met volwaardige cakes de pro boxen van original zijn.
maar ja aangezien we dat nog niet kunnen zeggen vind ik de pakketten van marijn de beste.

Ter aanvulling:

Ik ben in principe wel op zoek naar pakketten, bestaande uit cakes.

DioR

Registered User
Het pronk4 vuurwerkpakket.

Ik woon bij Arnhem. Vind het nog steeds een gemis dat ik geen pronk in de buurt heb. 2 jaar geleden had ik bijna iemand zover om een mystic land voor me mee te nemen, echter is dit niet doorgegaan.
Als ik af moet gaan op de films, vind ik pronk erg mooie cakes hebben! Ook de labels mogen er wezen.
Maar even weer on topic: Het pronk 4 pakket zit er helaas voor mij niet in.

DioR

Registered User
Nou de adviezen zijn eenduidig: het fourspace pakket: geniet ervan!

Ja heb het in de gaten. Bijna iedereen gaat voor de 4 space.

Maar ik zie pakketten als de Rubro Elite Brand Buurtassortiment en het Marijn Levensgenieter pakket niet langskomen.
Zijn die tegenover het 4 space pakket beduidend minder?

bridge

Bronzen Member
Ja heb het in de gaten. Bijna iedereen gaat voor de 4 space.

Maar ik zie pakketten als de Rubro Elite Brand Buurtassortiment en het Marijn Levensgenieter pakket niet langskomen.
Zijn die tegenover het 4 space pakket beduidend minder?

Levensgenieters zijn ook leuk,maar een stuk lichtere potten. Four space is heel sierlijk (allemaal hangende effecten, met tips etc) en de effecten zijn behoorlijk groot. buurtassortiment heb ik nooit live gezien,maar schijnt goed te zijn (wel redelijk wat crackling dacht ik).

D

Deleted member 17038

Guest
Ik vind het 4-space pakket van wolff goed. Maar de Brilliant box van Wolff vind ik misschien nog wel leuker. Het is niet zo een heel divers pakket. Maar vorig jaar had mijn vader dit pakket, en deden de cakes echt niet onder voor het zelfde aantal los gekochte cakes die je voor dezelfde prijs bij elkaar kan kopen. Ik vind 4-space meer een assortiment die je bij je andere vuurwerk koopt. En de Brilliant Box meer een pakket die je koopt omdat je gemakzuchtig veel leuke cakes wilt hebben om af te steken na 12 uur.

DioR

Registered User
Ik vind het 4-space pakket van wolff goed. Maar de Brilliant box van Wolff vind ik misschien nog wel leuker. Het is niet zo een heel divers pakket. Maar vorig jaar had mijn vader dit pakket, en deden de cakes echt niet onder voor het zelfde aantal los gekochte cakes die je voor dezelfde prijs bij elkaar kan kopen. Ik vind 4-space meer een assortiment die je bij je andere vuurwerk koopt. En de Brilliant Box meer een pakket die je koopt omdat je gemakzuchtig veel leuke cakes wilt hebben om af te steken na 12 uur.

Heel erg duidelijk antwoord. Dank je.

D

Deleted member 17038

Guest
Ik heb nog een toelichting, je vraagt om een pakket wat echt helemaal goed is. Voor mij moet er dan nog minstens 1 of 2 fonteinen in zitten en een paar, minimaal 2, vuurpijlen. Helaas heb ik daar nog geen 'helemaal goed' pakket voor ontdekt. Ik vind dan meestal het aantal schoten in de cakes te laag of qua effect te mager.
Een ander pakket wat mij heeft verrast op de filmpjes in het Crown Centurion pakket. Een mooie fontein aardige cakes met iets meer diversiteit dan de brilliant box. (wel kleinere boeketten) flink aantal vuurpijlen.

Als het alleen om cakes gaat is de Crown New Years Pyro Box niet te vergeten. Ik heb er geen ervaring mee maar ik had deze bijna gekocht in plaats van de brilliant box. Het feit dat de Brilliant box iets meer (11) en cakes met hetzelfde aantal schoten heeft (goed voor x2 doorlonten) heeft mij doen beslissen de NYPB rechts te laten liggen. Aan de andere kant ben je ook met dit pakket in een keer klaar voor 200 euro. Negen mooie cakes inclusief een vlotte finale cake die in z v en i shape gecombineerd word geschoten.

Overzichtje:
1. Dynasty Brilliant Box € 157,- (gewoon gaaf het heeft mij niet teleurgesteld)
2. Crown New years pyro box € 199,- (Leuk en over nagedacht!)
3. Crown Centurion € 125,- (lekker compleet, goede diversiteit)

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan