Wat is jouw top 5 met waaiercakes in 2011?

KoenL

Registered User
Ja! Wat een vraag inderdaad. Ik denk dat er aardig wat top W-shapes te krijgen zijn, maar wat is nou de beste en welke moet je nou echt aan het einde van het jaar in je straat neerzetten.

Uiteraard kan je alle importeurs noemen. Handig is misschien om aan te geven waarom je een bepaalde cake noemt. Mooie effecten? Mooie combinaties? Veel verschillende effecten? Noem maar op.

1.
2.
3.
4.
5.

Kom je niet aan de 5? Je mag er uiteraard ook minder noemen. Als je later aanvullingen hebt kan je een nieuwe post plaatsen, dan zorgen wij ervoor dat de posts bij elkaar komen. :happy:

KoenL

Registered User
1. Exploding Box (Royal Fireworks)
Absoluut de nummer 1. De effect combinaties zijn echt top.

2. Miraculous Lily (Royal Fireworks)
Ook deze had op 1 gekund, mooie kleuren en doordat die per 5 geschoten wordt een lekkere volle lucht.

3. Camuro Queen (Lesli)
Op de film ziet deze er super uit. Even de demo afwachten, maar als die is zoals op de film dan is deze ook top.

4. Sky of Blessing (Royal Fireworks)
Wederom één van Royal Fireworks. Ik vind dat Royal zich hiermee onderscheidt van de rest. Grote en volle effecten op een leuke manier (eigenlijk V-Shape) geschoten.

5. Wonderfull World (Zena)
Mooie afwisseling tussen de mines en de effecten in de lucht. De prijs is jammer, maar als je een beetje korting kan krijgen is het zeker een aanrader.

pyroKSM

Registered User
Ik ben niet zo van de waaiers omdat ze te snel voorbij zijn.
De enige waaiers waarmee ik ervaring heb zijn:

1. Best of seven rows (pro-line).
Leuke waaier maar kwa prijs/kwaliteit zou ik hem niet zelf kopen.
2. New century (pro-line). volgens mij niet meer verkrijgbaar.
Wel gehad maar duur kwa prijs/kwaliteit. Duurder dan Best of seven rows.

Wolff_freak7

Registered User
1. Jaloers (dit jaar voor het eerst dus ben benieuwd maar op de ervaringen en films afgaande is dit mijn nummer 1)
2. Camuro King (vorig jaar 2 te gelijk geschoten en echt ongelooflijk mooi!)
3. Extreme Machine (vorig jaar mogen zien en was echt kickuhh)
4. Best of seven rows (erg goede cake)
5. Event cake 04 (erg mooi maar hield er jammer genoeg halverwege mee op, desalniettemin wel een topper!)

gietjo

Registered User
ik ga nu oordelen over de waaiers die ik zelf ooit in de straat heb gehad.

1. hot chains (royal)
2. fire flower (royal)
3. buffalo (schuurmans) wel erg duur
4. great wall of china (bonfireworks)
5. camuro queen (deze komt er dit jaar voor het eerst bij mij, maar das logisch)

Quadriffis

Registered User
1. Camuro King (Lesli)
2. Wonderfull World (Zena, oude versie)
3. New York (Wolff)
4. Golden wave king and white blink (Cafferata)
5. Miraculous Lily (Royal)

Camuro Queen en Monster Jam zijn veel belovend, 1 van beide ga ik waarschijnlijk proberen dit jaar. En ook Event Cake 04 is een erg mooie waaier, die komt er misschien ook wel in mijn collectie dit jaar! Het is jammer dat waaiers zo prijzig zijn er zijn genoeg mooie waaiers op de markt maar al snel voor 60-70 euro per waaier.

Gertjanberg

Registered User
1. double brocade king
2. extreme machine
3. kamuro queen
4. camuro king
5. best of seven rows

ik heb ze allemaal mogen aanschouwen (behalve kamuro queen) en deze sprongen er toch wel uit.

Dim

Product Beheer
Medewerker
1. Fire Flower RF!
2. Miraculous Lily RF!
3. Colorfull Palm Tree RF!
4. Een heleboel andere enorm kickuh waaiers van verschillende merken!

Bovenaan