Wat doe jij om de tijd te doden??

Davis

Registered User
Ik ben nu sinds begin oktober in de ban van Oudjaarsdag. Vanaf 10 uur tot aan de héele late uurtjes stoken, stoken en nog eens stoken.

Nou werk fulltime, en kan de hele dag aan niets anders denken dan 31 December. Wanneer ik thuis kom zit ik dan ook bijna altijd achter de pc om vuurwerkfilmpjes te bekijken. Of ik zit in de schuur te klooien met vuurwerk van vorig jaar dat over is (met mate en veilig natuurlijk).

Nou vroeg ik me af, wat doen jullie om de tijd te doden tot aan oud en nieuw? Zijn jullie veel bezig met vuurwerk, of proberen jullie er juist niet zo veel aan te denken?

Ik ben met Photoshop een eigen folder gaan maken, met zelf verzonnen merken en importeurs. Ben maar tot enkele pagina's gekomen, en nu heb ik geen zin meer om het af te maken. Het slaat helemaal nergens op, en vele verklaren me voor gek, maar for the time being was het een meer dan welkome afleiding :tounge:

vuurwerkfolder.png

vuurwerkfolder2copy.png

vuurwerkfolder3copy.png

vuurwerkfolder4.png

--------------------------------------------------------------------

Dus wat doen jullie voor (onnozele) dingen naar oudjaarsdag toe? Of hou je het ook wel uit zonder aan niets anders te kunnen denken dan vuurwerk?

KoenL

Registered User
Zo dat ziet er mooi uit hoor! Die zou je zo ergens in een winkel kunnen tegenkomen.

Voor mij is FPM het middel om deze tijd door te komen. Productfilms kijken, de verhalen van mensen lezen, foldertjes bekijken, shows en demo's bekijken...daar houd ik het aardig mee vol.

Tony

Administrator
Medewerker
Wat ik doet om de tijd door te komen ?

Wasjes draaien, strijken, stofzuigen, luiers verschonen, ramen lappen en natuurlijk word er ook nog gekookt!

Davis

Registered User
Heerlijk, buiten worstjes draaien, strijkers tellen, en af en toe een luier verwisselen heb ik een lieve vriendin die dezer taken tot zich neemt. Dat moest eens niet zo zijn, en ik moest hele dagen thuis zijn. Gaat de tijd t.z.t. ook niet sneller van.

polleke45

Registered User
Heerlijk, buiten worstjes draaien, strijkers tellen, en af en toe een luier verwisselen heb ik een lieve vriendin die dezer taken tot zich neemt. Dat moest eens niet zo zijn, en ik moest hele dagen thuis zijn. Gaat de tijd t.z.t. ook niet sneller van.

Koop zo'n programma waarmee je digitale vuurwerkshows kan maken.

Davis

Registered User
Ook al gedaan, RCT3 heb ik een tijdje geprobeerd. Toch wel erg lastig die Advanced Firework Editor.

Wat voor programma heb jij dan in gedachte?

Davis

Registered User
Wel black ops maar dan op de 360.

Mooie folder trouwens Davis!

Danku :hehe!:

Ik Fifa me het zwanus de laatste paar weken. Dit weekend ga ik eventjes naar Berlijn voor een paar dagen, even weg van alle sleur. En nou maar hopen dat er geen vuurwerkshow's plaats vinden aldaar, aan de andere kant natuurlijk geweldig als, maar liever niet. Slapen doe ik nu al nouwelijks... :sad:

Bovenaan