Vuurwerkshow Schipluiden

bloodveins

Registered User
Hierbij mijn NYE show. Er valt helaas af en toe een stilte omdat niet alles perfect was uitgestald, maar dat mag de pret niet drukken. Het was voor mij een enorm succes! Ik heb om 19.00 nog een showtje voor de kinderen geschoten deze komt hopelijk later nog online.

Het beeld trilt in het begin, dit wordt minder. Een vriend van me gaat het filmpje nog een keer bewerken want daar bak ik niet zoveel van. Ik heb nog nooit zoveel positieve reacties ontvangen. Er kwamen allerlei mensen die ik niet kende me bedanken en volgend jaar willen ze geld met de wijk inzamelen. Ik zie wel wat er van terecht komt!

Enjoy!

Laatst bewerkt:

dennis1973

Registered User
hahahaha zeggen ze hier ook altijd , zo van volgend jaar doen we geld bij elkaar leggen .... en als het einde van het jaar in zicht komt is iedereen het weer vergeten ;-) en vinden ze het zonde !!!! maar hoop dat jij meer geluk hebt !!!

greetz Dennis

bloodveins

Registered User
hahahaha zeggen ze hier ook altijd , zo van volgend jaar doen we geld bij elkaar leggen .... en als het einde van het jaar in zicht komt is iedereen het weer vergeten ;-) en vinden ze het zonde !!!! maar hoop dat jij meer geluk hebt !!!

greetz Dennis

Ik houd er ook geen rekening mee, maar het zal wel leuk zijn mocht het gebeuren!

passion fruit

Registered User
Rick,

Ik heb echt van het filmpje genoten. Het einde was echt super hoor! Zo te zien stond er toch nog een aardig windje daar in Schipluiden. Dat mocht de pret niet drukken denk ik.
Hopelijk houden de mensen hun woord maar ik zou er niet op rekenen. Toch gaaf dat je zo de buurt hebt getrakteerd op mooi vuurwerk!

rinsje007

Registered User
wat een show!
haha je hebt het ook nog eens voor elkaar gekregen om bij de heerlijke finale van hoogmoedjes mijn pc te laten vastlopen:hehe!:

Bovenaan