Vuurwerklinks

KoenL

Registered User
Zojuist kom ik in mijn zoektocht naar Rusisch vuurwerk, een site tegen waar behoorlijk wat links opstaan m.b.t. vuurwerk. Onder andere bedrijven uit de hele wereld, maar ook teams én...........Freakpyromaniacs; A pyro enthusiast's site in The Netherlands! Een aantal doen het niet (meer) maar een behoorlijk aantal nog wel.

De Link

Veel plezier,

Groeten Koen

Arjan

Registered User
Klopt,

Larry Crump was jaren geleden DE man van de Pyrotechniek uit Amerika. Hij was woonachtig in de buurt van Texas (Mineral Wells) en was een zeer grote vuurwerkfreak. Hij reisde de wereld rond om bij shows te zijn (check z'n fotoalbum maar) en was lid van allerlei vuurwerkclubs en was ook officieel pyrotechnicus.

Larry en ik hebben elkaar nog bijna ontmoet, want ik zat in die tijden bijna dagelijks op zijn site en we hadden per mail veel contact met elkaar en hebben elkaar 2 of 3x telefonisch gesproken. Hij nodigde mij en mijn toenmalige vriendin zelfs nog uit om naar hun huis te komen voor de 4th of July viering en nog wat andere shows om eens mee te maken hoe het er in de States aan toe ging. Helaas is het er nooit meer van gekomen want ik ontving van zijn vrouw Dorothy op een dag een zeer vervelende mail dat Larry was overleden aan een hartkwaal.... :cry: :sad2:

Zijn zoon heeft toen een bericht op zijn website geplaatst bovenaan met de melding waaraan hij is overleden. Het vreemdst vind ik nog altijd als ik weer op die site kijk de datum van Larry's laatste aanpassing van zijn site... die staat op 29 juni 2002 toen heb ik nog per mail contact met hem gehad, de 30e is ie overleden.... :sad:

Iets voor 2000 startte ik AVP (toen nog zeer onbekend en te vinden op wanadoo.nl/arjansvuurwerkpage geloof ik, en gaf hij me al tips en raad voor het maken van een vuurwerksite. Jammer dat hij niet meer onder ons is....

Die site is dus sinds 2002 niet meer bijgewerkt..

Bovenaan