Vuurwerk zonder kruit gestolen in Herk-de-Stad

Mystifying Sage

Registered User
Heet het eigenlijk wel vuurwerk als er nog geen brandstof (kruit) in verwerkt zit?

Is het dan niet gewoon, karton/kunststof/staal etc. bestemd voor pyrotechnische doeleinden?

dominique

Registered User
Straf, ofwel werk jij bij HBVL of je hebt last van insomnia want om nu 's nachts dit soort van berichten te gaan opzoeken?

In ieder geval gaat het hier gewoon om wat dummies die naar alle waarschijnlijkheid door kinderen uit de buurt hier zijn weggehaald. Ze hebben ze trouwens iets verder in de straat proberen af te steken maar pijlen zonder kruit gaan niet zo heel erg hoog en vandaar dat de hele berm vol pijlen lag.
En voor alle duidelijkheid; dat vullen laat ik wel aan de Chinezen over, alleen snappen ze dat bij de politie niet zo heel erg goed blijkbaar.

dominique

Registered User
Ik wist niet dat er zoveel verschil zat tussen een gewone werkdag in België en Nederland, maar om 8.30u zijn de meeste mensen hier toch al wel wakker hoor. Mijn nachtrust is overigens prima maar toch bedankt voor de ongerustheid haha!

En ik ben/was idd de eigenaar van die spullen, niks geheims aan, alleen vond ik het vreemd dat ik vanmorgen al vragen kreeg uit Nl of dat bericht over mij ging terwijl ik nog niet eens wist dat er iets hierover in de krant verschenen was.
Eigenlijk zou ik Fred moeten bedanken want dit lijkt me prima reclame :happy:

En Rieck, maakt u zich maar geen zorgen! Die dummies kan me niet zoveel schelen maar mijn bbq blijven ze af, anders moet je bij de overlijdensberichten kijken ipv bij de diefstallen!

tukker1978

Registered User
En Rieck, maakt u zich maar geen zorgen! Die dummies kan me niet zoveel schelen maar mijn bbq blijven ze af, anders moet je bij de overlijdensberichten kijken ipv bij de diefstallen!
Anders was ik dit weekend eens even een hartig woordje gaan spreken met de plaatselijke hang jeugd!!!en ik kan dan behoorlijk gepikeerd raken.

bridge

Bronzen Member
Het is al met al natuurlijk wel een zorgelijke ontwikkeling: nepneushoorns, vuuwerkdummies, het dievengilde wordt er niet intelligenter op.

Bovenaan