Vuurwerk winkels Arnhem en omgeving? + aanprijsing vuurwerkstunthal Elst

Wie kan mij helpen welke winkels in Arnhem, Elst(gld), Ede en andere plaatsen net buiten Arnhem (max 20 km buiten arnhem) Verkopen Wolff vuurwerk en Marijn vuurwerk?

Een van de dichtsbijzijnde vuurwerk winkels die een grote collectie heeft is Vuurwerkstunthal in Elst (gld) Deze verkoopt Bonfireworks, Lidu, B&W, GBV, Lesli, Pro-line en nog een aantal andere merken.

Hier geven ze echt om de klant ik kreeg afgelopen jaar de serie potten van Bonfire van 13,75 gratis bij aanschaf van vuurwerk voor totaal 200 euro.
Dit was de eerste keer dat ik iets van Bonfire had. En ik ben hierover heel erg te spreken. Echt een van de beste merken voor weinig geld.(voor nederlandse begrippen) Wel erbij te vertellen dat ik die verkoper kende.

Op de laatste dag net voor sluitingstijd ging ik nog even de rest van de serie van Bonfire halen. Ik had toen nog eens 6 verschillende potten. En ik kreeg er 2 gratis bij. Toen ik naar buiten liep zag ik nog wat moois staan en had van andere gehoord in de winkel dat dit Fantastische potten waren. Dit was van B&W deze heb ik toen ook nog even gekocht. Ook weer 6 stuks, ik kreeg ook daar weer gratis vuurwerk bij. Dit keer een pijlen pakket van Pro-line. En mijn neefje was erbij en deze wou rotjes dus heb ik toen ook nog maar even gekocht. Ik kreeg 2 hele dozen voor 5 euro. Deze moesten ze nog even kwijt zij hij en hij maakte me deze aanbieding en daar zei ik geen nee tegen. Van anderhalve doos heb ik een zelfgefabriceerde mat gemaakt. En de andere halve doos kreeg mijn neefje.

Al met al, echt fantastische lui daar die veel voor hun klantenkring over hebben om deze tevreden te maken alleen al met de verkoop. Ze verkopen hier alleen de kleinere potten kwa schoten. En niet die lompe 100 shots of wat dan ook van 500 gram. Dit jaar gaan ze ook Jorge verkopen heb ik mij horen vertellen dus ik zal daar zeker ook wat van gaan kopen.

Afgelopen jaar was mijn budget niet zo heel groot, maar dit jaar besteed ik zo'n 2500 euro in totaal. Hier zal ook veel illegaal spul tussen zitten. En dit jaar ga ik wel mijn spul filmen.

Grtz aan alle freakz

Jean Cross

Registered User
Re: Vuurwerk winkels Arnhem en omgeving???+ aanprijsing vuurwerkstunthal Elst

Intratuin Presikhaaf: Diamond Collection
O.L.B. House Of Sports: Lesli
Xena Ede: Zena, Beko, Bonfireworks, B&W, Breeschoten, Cafferata, Marijn, Wolff (Waarschijnlijk weer met FPM kortingsactie)
Jaco vuurwerk Ede: Proline
Glasservice Brouwer: Broekhoff

Etccc...

Tony

Administrator
Medewerker
De FPM kortingsactie (Zena producten) zit er niet in dit jaar.
Zena is verkocht aan vuurwerktotaal en met hun zijn er geen afspraken meer gemaakt. De afspraak met de oude directie van Zena Nederland was dat we het 1 jaar zouden aan kijken en daarna verder zouden praten wat in dit geval niet meer nodig is.

Jean Cross

Registered User
De FPM kortingsactie (Zena producten) zit er niet in dit jaar.
Zena is verkocht aan vuurwerktotaal en met hun zijn er geen afspraken meer gemaakt. De afspraak met de oude directie van Zena Nederland was dat we het 1 jaar zouden aan kijken en daarna verder zouden praten wat in dit geval niet meer nodig is.

BOE.! Das jammer de Bammer... ook jammer voor Xena, lopen zo aardig wat klantjes mis.!
Gelukkig hebben we nog 123 vuurwerk en Orten ;)

DioR

Registered User
Baptist Huissen

Polseweg 1

6851 DA HUISSEN

026-3250788

www.baptistvuurwerk.nl

info@baptistvuurwerk.nl

Drukkerij DOS

Rijksweg 128

6581 ES Malden

024-3583297

www.vuurwerk-malden.nl

Fixet Cremers

Kerkstraat 21

6901 AA Zevenaar

0316-523424

www.vuurwerkzevenaar.nl

fixet.zevenaar@fixet.nl

Gelderse IJzerhandel Velp

Hoofdstraat 200

6881 TN Velp

026-3618995

Mantel Tweewielers

Dorpstraat 55

6661 EG Elst

www.mantel-vuurwerk.nl

Mantel Tweewielers

Law, V. Pabststraat 95

6814 HC Arnhem

www.mantel-vuurwerk.nl

Mantel Tweewielers

Overmaat 72

6831 AJ Arnhem

www.mantel-vuurwerk.nl

Sloos Tweewielers

Daalseweg 205

6521 GH NIJMEGEN

024-3225495

www.sloostweewielers.nl

Verkoopcentrum Lindenholt

Agnetenweg 74/76

6545 AW NIJMEGEN

024-3777662

www.tuincentrumlindenholt.nl

info@tuincentrumlindenholt.nl

Vuurwerk Hatert

Couwenbergstraat 115

6535 RX Nijmegen

024-35553399

www.vuurwerkhatert.nl

k.buyukkaya@hotmail.com

Vuurwerk Malden

Rijksweg 128

6581 ES Malden

024-358 3297

www.vuurwerk-malden.nl

vuurwerkmalden@gmail.com

Of anders zoek gewoon via de Wolff site...

http://www.wolff-vuurwerk.com/dealers/provincie/id/gelderland

gizmo75

Registered User
Rechtstreeks vanaf de site http://www.vuurwerkstunthal.nl:

Welkom bij de Vuurwerkstunthal.nl

WE ZIJN WEER OPEN!

Het mooiste vuurwerk dat er in Nederland te krijgen is vind je in onze gloednieuwe shop!

De krenten uit de pap! Surf lekker door onze shop en bekijk alle foto's en beschikbare video's, stop de gekozen artikelen in het mandje, reken veilig af via iDEAL en wij zorgen ervoor dat jouw bestelling klaar staat!

KIJKEN EN BESTELLEN:
Via deze geheel vernieuwde webshop (minimale bestelbedrag € 25,-) en in onze winkel in Elst, vanaf 10 december elke dag geopend van 12 tot 17 uur. Op alle zaterdagen geopend van 10 tot 17 uur. Op 25 en 26 december gesloten.

VERKOOP EN AFHALEN BESTELLINGEN:
29-30 december van 8 tot 20 uur, op 31 december van 08 tot 18 uur.

Gratis Vuurwerkdemo met superfinale!
Op 6 december vanaf 19:30 uur op het parkeerterrein van de Rijkerswoerdse Plassen in Arnhem-Zuid. Dat mag je niet missen! Houd voor de juiste datum deze site in de gaten!

Laatst bewerkt:

gizmo75

Registered User
Ik kreeg zojuist de volgende mail:

Beste Vuurwerkstunthal.nl-klant!

Bij wijze van uitzondering ontvangen alle klanten van de Vuurwerkstunthal.nl deze mail.

Onze compleet vernieuwde webshop is weer open! Het nieuwe assortiment is nu al te bewonderen, de fotos en videos spreken voor zich.

Voor klanten die hebben gekozen om de nieuwsbrief van de Vuurwerkstunthal.nl te ontvangen: houdt uw mail in de gaten!

Met vriendelijke groet,

Vuurwerkstunthal.nl Klantenservice

www.vuurwerkstunthal.nl

Nu ook verkooppunt van Rubro!!

gizmo75

Registered User
De demo van de Vuurwerkstunthal die gepland stond voor 06-12 a.s. is voor wat betreft die datum op losse schroeven komen te staan. Dit heeft te maken met een vertraging in de levering van de producten waardoor de Vuurwerkstunthal op dit moment niet zeker weet of alles op tijd binnen is voor de demo. Er schijnt qua vergunning enige flexibiliteit te zijn en er wordt geprobeerd wel rond die datum de demo plaats te laten vinden.

gizmo75

Registered User
Helaas heb ik zojuist het volgende bericht ontvangen:

Beste ,

Hierbij het beloofde demonieuws. Omdat een belangrijk gedeelte van onze nieuwe collectie van meerdere leveranciers pas heel laat in de haven van Rotterdam arriveert, kunnen we naar onze mening te weinig nieuwe artikelen schieten. Daarom hebben we ervoor gekozen dit jaar geen vuurwerkshow te organiseren. De show van 6 december gaat dus niet door….

Uiteraard vinden we dit zelf ook erg jammer, want we kijken er zelf ook altijd naar uit, maar dit lijkt ons het meest verstandig.

Volgend jaar halen we de schade in.

Groeten van het Vuurwerkstunthal Team

@Mods: graag in de startpost en kalender aangeven dat deze demo dus niet doorgaat. Bvd.

Bovenaan