Vuurwerk Vrienden Avond 2011 Plaggenmarsch Vuurwerk Hardenberg

Hermen

Registered User
Vuurwerk Vrienden Avond 2011

Wij willen alle leden van Freakpyromaniacs van harte uitnodigen voor deze avond.
Deze zal plaatsvinden op dinsdag 20 december in de showroom aan de Lange Spruit 3 in Hardenberg
Het programma is als volgt ;

19.15 Ontvangst met een kopje koffie
20.00 Vuurwerkdemo
21.00 Royal Fireworks vertelt over Proffesioneel Vuurwerk
21.15 Bekijken collectie met een hapje en een drankje

Op deze avond hebben we de volgende acties:

bij een bestelling tot € 300.00 krijg je 10% korting.
bij een bestelling vanaf € 300.00 krijg je 15 % korting.

Diegene die de grootste bestelling van de avond plaatst krijgt een Super Nova pakket t.w.v. € 99.00 !

Lijkt het je gezellig en leuk om deze avond aanwezig te zijn , stuur dan een e-mail naar : vuurwerk@plaggenmarsch.nl

Tot ziens

Plaggenmarsch Vuurwerk Hardenberg

Hermen

Registered User
Voor diegene die ons nog niet kennen , Plaggenmarsch Vuurwerk is een bedrijf met meer dan 30 jaar ervaring in vuurwerk.
Wij voeren een zeer brede collectie met onder andere Aftershock serie , Barely Legal , Black Label , Masterline , Heavy Legend , Steengoed Vuurwerk en daarom heen nog een groot aantal losse artikelen . Kijk voor de collectie op www.danknaljegoed.nl

ifeelfine

Registered User
21.00 Royal Fireworks vertelt over Proffesioneel Vuurwerk

snap ik geen bal van, voorlichting waarom proffesioneel vuurwerk gevaarlijk is ok, prima, maar is dat het of is het laten zien wat je allemaal met proffesioneel vuurwerk kan, want dat is volgens mij slapende honden wakker maken en dat kan nou net niet de bedoeling zijn.

Hermen

Registered User
@ I feel fine;

Op onze vuurwerkavond van vorig jaar hebben we een uitleg gehad over consumentenvuurwerk en hadden we een actie dat diegene met de grootste bestelling in de voorkoop een workshop van Royal kreeg.
Als vervolg daar op en het feit dat Royal Fireworks vorig jaar geholpen heeft met een grote show in Dubai vonden wij het leuk om hen daar over te laten vertellen.

Tony

Administrator
Medewerker
@ I feel fine;

Op onze vuurwerkavond van vorig jaar hebben we een uitleg gehad over consumentenvuurwerk en hadden we een actie dat diegene met de grootste bestelling in de voorkoop een workshop van Royal kreeg.
Als vervolg daar op en het feit dat Royal Fireworks vorig jaar geholpen heeft met een grote show in Dubai vonden wij het leuk om hen daar over te laten vertellen.

Met welke show heeft Royal vorig geholpen in Dubai?

Hermen

Registered User
Zodra ik ze spreek zal ik vragen welke show , het was laatste week november of de eerste week december van 2010.

shinji

Moderator
Medewerker
@ I feel fine;

Aha, vandaar de uitnodiging voor het pyromusical festval in de filipijnen volgend jaar, goed bezig die gasten van Royal.

bridge

Bronzen Member
wel grappig dat Royal kennelijk serieus bezig is op profgebied. Hier in Nederland heb ik nog nooit gehoord van een profshow geschoten door Royal. Hooghuit wat consushowtjes.

Hermen

Registered User
We hebben de schietlijst klaar , er moesten wat aanpassingen gedaan worden in verband met de kalibers t.o.v. de veiligheidsafstand en zijn op het volgende gekomen :

van Royal : Azalea , Shaking Times , Sensation of Joy , Big Rose , Fire Emblem , Royal Bonsai , Soul Luck , Bursting Wheels , Hot Chains , Reign of Fire , Sparkling Machine en de Exploding Box.

uit onze vrije collectie : Showcase , Blockbuster , Clouds of Thunder , Assorted Ruitcakes , Master Blaster en de Magic Attack.

van Rubro : Colour Break , Split Decision , Nitro Wave , Heavy Legend 16 , Panoramic Palms , Stingray en Double Identity .

Van Wolff: Serious Gold , Sky Beauty , Ultimate Fantasy , Black Out , The One , Speedmaster en Burst Duo.

Van Hardix : Atomic , Flux , Anger , Strike , Outblast , Delta Devil , Thunderstruck en Aftershock Thunder.

Alles wordt per stuk geschoten , zodat we een goed beeld geven wat elke pot doet !

Nog een keer het e-mail adres waar je je aan kunt melden : vuurwerk@plaggenmarsch.nl

Red Eagle

Registered User
Dan werk jij er ook al een tijdje Hermen.
Kan me nog herrineren dat we samen van die tasje vuurwerk hebben ingepakt ( knalpakket meen ik )
Heb toen nog een paar dagen meegeholpen met vuurwerk verkopen een erg leuke tijd met goede herrineringen.
Keek altijd de hele dag vuurwerkvideos bij jullie in de grote showroom.
Toendertijd zaten jullie nog in Coevorden.

Doe de grote baas de groeten maar van me.

Martijn

Laatst bewerkt:

PyroGuy

Registered User
We hebben de schietlijst klaar , er moesten wat aanpassingen gedaan worden in verband met de kalibers t.o.v. de veiligheidsafstand en zijn op het volgende gekomen :

van Royal : Azalea , Shaking Times , Sensation of Joy , Big Rose , Fire Emblem , Royal Bonsai , Soul Luck , Bursting Wheels , Hot Chains , Reign of Fire , Sparkling Machine en de Exploding Box.

uit onze vrije collectie : Showcase , Blockbuster , Clouds of Thunder , Assorted Ruitcakes , Master Blaster en de Magic Attack.

van Rubro : Colour Break , Split Decision , Nitro Wave , Heavy Legend 16 , Panoramic Palms , Stingray en Double Identity .

Van Wolff: Serious Gold , Sky Beauty , Ultimate Fantasy , Black Out , The One , Speedmaster en Burst Duo.

Van Hardix : Atomic , Flux , Anger , Strike , Outblast , Delta Devil , Thunderstruck en Aftershock Thunder.

Alles wordt per stuk geschoten , zodat we een goed beeld geven wat elke pot doet !

Nog een keer het e-mail adres waar je je aan kunt melden : vuurwerk@plaggenmarsch.nl

Een prachtige schietlijst Hermen! Jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar helaas.

Hermen

Registered User
Mooi om te horen , niet dat je er niet bij bent , maar van de schietlijst.:hehe!:
We hebben de lijst nog wat aan moeten passen , er mag niet groter dan 25 mm tube geschoten worden.
Nu maar hopen dat de weersomstandigheden goed zijn , zowel om te reizen als om te schieten.

Hermen

Registered User
set

Even een foto van een deel van de potten die we morgenavond gaan schieten !

Bovenaan