Vuurwerk terrorisme in Medemblik

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerk terrorisme in Medemblik

Redactie – We schrijven zondag 20 november 2011 en al een paar weken is het weer raak in Medemblik wat vuurwerk betreft. Groepjes jongeren, behept met minder dan 2 hersencellen, het IQ van een pantoffeldiertje, terroriseren Medemblik met hun overlast. Waar zijn de Boa’s als je ze nodig hebt?

Was het vorige week zondag al raak op de hoek van de Compaginiesingel/Schuitersvoerderslaan met een TNT-Brievenbus, nu hebben deze straatmongeloen een complete vuilnisbak opgeblazen om daarna met een strakkel plasser van stoerheid weg te rennen.

Medemblik aan Zee vind dat het maar voor eens en altijd moet over zijn met deze terroristen van straatniveau. En daarom looft Medemblik aan Zee een beloning van 150 euro uit aan diegene die ons namen, foto’s weet ik veel wat kan toemailen op redactie@medemblikaanzee.nl. Wij zorgen dan, behalve dat ze natuurlijk ook uitgebreid op Medemblik aan Zee worden tentoongesteld als paasvee, deze foto’s/namen bij de politie terecht komt.

Met dank aan de instuurder van de 2 foto’s van de opgeblazen vuilnisemmer. Wat is het volgende ? auto’s? bushokjes? dieren? Help ons deze straatmongolen te stoppen.

http://www.medemblikfm.nl/vuurwerk-terrorisme-in-medemblik/

KoenL

Registered User
Pownews de tweede, maar dan met slecht Nederlands. Ik ben benieuwd naar de uitkomst, opzich ben ik wel voor dit soort acties. Laat de burger het initiatief maar nemen als de politie het ogenschijnlijk niet doet

mickeyzegtboem

Registered User
+1 koen.
Tijd om die paupers die onze hobby door het slijk halen eens aan te pakken.
Prima idee van deze mensen, de hedendaagse digitale schandpaal!

Mr_Mascleta

Registered User
Ik weet uit ervaring dat Medemblik; overigens 10km bij mij vandaan, een groep heerst die de cel niet eens waardig is. Maar ja ook hier zie het groepsgedrag leidt tot excessen. Niemand die durft op te treden bang voor represailles want ja zo groot is het ook niet dat dorp. Politie durft ook niet op te treden want die krijgen dan weer lip op stuk van het OM! Dus ene zinkend schip maar dat kan wel in die haven .

bridge

Bronzen Member
Jullie hierboven zijn allemaal erg positief. Maar iedereen kan dus wat toesturen en dat wordt dan direct als paasvee tentoongesteld, zonder enige vorm van onderzoek. Heb je dus een hekel aan je buurman in Medemblik, dan stuur je gewoon een foto van hem en vermeldt zijn naam , en hup hij wordt als paasvee tentoongesteld. Dat de goede man wellicht nog nooit een rotje heeft aangestoken en van niets weet doet kennelijk niet terzake.

ifeelfine

Registered User
vraag me toch stiekem af wat :"straatmongeloen". zijn misschien moet de schrijver dezes ff zijn stukje nakijken voordat het geplaatst is word gaat.

en verder opkappen opsluiten de straatmongolen

KoenL

Registered User
Het vervolg, tellen is niet hun sterkste vak. Deel 2 is namelijk nergens te vinden ;-)

MEDEMBLIK - En weer was het raak, en weer op de hoek van de Compagniesingel / Schuitersvoerderslaan waar zoals elke avond een groepje hangjongeren zich ophouden en waar dit keer verschillende getuigen gezien hebben hoe dit keer weer een vuilnisbak maar ook direct het bushokje werden opgeblazen met een stuk zwaar vuurwerk.

De politie zal zeer binnenkort deze jongens een bezoekje brengen en ze waarschijnlijk meenemen voor verhoor.

De redactie stelt voor om ze geen taakstraf of gevangenisstraf te geven maar prive-eigendommen van deze randdebielen af te pakken en voor hun ogen te vernietigen. De tijd van oog om oog, tand om tand is wel eens aangebroken.

Dit groepje wordt diverse vernielingen ten laste gelegd door vuurwerk af te steken.

Jongens, Medemblik weet dat jullie superstoer zijn, een mega grote bek hebben, iedereen doodsbang voor jullie is (NOT) maar ja nu zijn jullie toch echt het haasje. Veel plezier met de rest van jullie leven als gewatermerkt crimineel.

Zodra de redactie de gegevens + de foto’s binnenheeft van deze jongeren zullen ze zonder enige vorm van privacybescherming hier op MaZ! worden geplaatst.

IMG_6611.jpg

IMG_7646.jpg

(Rechter ruit van het bushokje is weg)

Foto's zijn van Medemblik aan zee.

Bron: http://www.medemblikaanzee.nl/vuurwerk-terrorisme-in-medemblik/

Pancake77

Registered User
Dat krijg je als een straatmongool een kind verwekt bij een watermeloen!

haha geweldig!

Maar idd als journalist zijnde mag je toch wel verwachten een foutloos artikel af te leveren, desnoods gebruik makend van de ingebouwde spellingscontrole.

Verder +1 ( na verificatie dat het de juiste personen zijn)

Bovenaan