Vuurwerk Media Group

Status
Niet open voor verdere reacties.

dmenrapstar

Registered User
Ik heb een poging gedaan iets nieuws te verzinnen. Hierbij wil ik jullie kennis laten maken van Vuurwerk Media Group. Ik wil weten wat jullie van dit idee vinden. Het gaat hier dus om een vuurwerk nieuws site. Ik ben wel benieuwd of er uberhaupt animo voor is, om dit project verder te ontwikkelen en realiseren. Bekijk het daarom even goed en geef je mening!(let wel op; VMG heeft als zijtak VWR onderzich, waar ook aandacht aan wordt besteed!)

Vuurwerk Media Group bied u een breed scala aan mogelijkheden om informatie met betrekking tot vuurwerk op uw te nemen. U vindt hieronder onze 'onderdelen' waar Vuurwerk Media Group zich mee bezig houd.

Nieuws archieveren en publiceren;
Op de website van Vuurwerk Media Group vindt u het laatste nieuws met betrekking tot vuurwerk. Wij verzorgen tevens strakke media items die bij aanzienlijk verschillende media groepen te zien zijn.

VWR Forum
Ons grootste onderdeel is het VWR Forum (Vuurwerkrapport Forum). Hier vindt u informatie over vuurwerk producten, shows, veiligheid of kunt u gezellig met andere bezoekers/leden over vuurwerk discusieren. Vuurwerk Media Group bezoekt tevens Importeurs om u van het laatste nieuws te voorzien. Aarzelt u niet, en registreer u vandaag nog op Nederlands grootste vuurwerk forum!

VWR Youtube Kanaal
Naast informatie bieden wij u product video´s & shows aan in HD Kwaliteit. Zo geven wij u een beter beeld voor uw oud & nieuw aankopen. Wordt abonnee en blijf op de hoogte van de kanaal updates!

VWR Hyves Pagina
Natuurlijk mag in deze tijd een officieële Hyves pagina niet ontbreken. Krabbel, tik of reageer leden en onderwerpen en communiceer met de bezoekers van VWR/VMG.

Project wordt verder uitgebreid wanneer VWR volledig goed draaid!!

De website: Vuurwerk Media Group

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
VWR Youtube Kanaal
Naast informatie bieden wij u product video´s & shows aan in HD Kwaliteit. Zo geven wij u een beter beeld voor uw oud & nieuw aankopen. Wordt abonnee en blijf op de hoogte van de kanaal updates!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik alleen daarin interesseert ben. Heb nu al moeite genoeg om FPM en VWC bij te houden, laat staan nog een derde erbij. Bovendien ga je uiteindelijk op elke site hetzelfde terug zien. Dus waarom nóg een site erbij? In welke zin gaan jullie echt iets toevoegen? (Niet negatief, maar meestal begin je een site met een 'doel', je wilt iets bereiken neem ik aan?

En wat moet de Hyves pagina precies toevoegen. Ik bedoel, via het forum kan je toch ook al je berichten plaatsen en met andere members communiceren?

Hoe negatief het ook klinkt, ik denk niet dat het wat gaat worden. :embarrest:

bloodveins

Registered User
Opzich een leuk initiatief. Alleen komt het volgens mij grotendeels op hetzelfde neer als FPM. Ikzelf zie de meerwaarde er niet van in.

roelz

Registered User
Tsja, ik heb nu al een aantal site's of onderdelen daarvan die niet meer in m'n dagelijkse surf rondje zitten; het wordt te veel en/of te veel van het zelfde. Product filmpjes zoek ik op site A, nieuws op site B en gezellige discussie's op site C. Fora en nieuws feed; een aantal sites doen dit 101% prima naar mijn idee, Hyves geloof ik wel..
Het HD youtube kanaal zou ik wel bezoeken, zeker als het om NL consumenten vuurwerk gaat.
Grtz, Roel.

dmenrapstar

Registered User
Bedankt voor jullie reacties :D Het gaat voor ons ook lastig worden. Maar dat mag de pret niet drukken. Wij proberen zoveel mogelijk het 'nieuwe' nieuws naar ons toe te krijgen. Daar gaat tijd in zetten omdat we net beginnnen (vooral het forum). Daarbij hebben wij jullie ook nodig. Om het forum breed qua informatie te krijgen. Het moet met de tijd groeien. Doordat er enkele problemen zijn opgetreden zijn we eigenlijk dit seizoen al mis gelopen.

dmenrapstar

Registered User
Ik heb nog een vuurwerkbon t.w.v. €50,- liggen. Zelf kan ik er niks mee omdat er hier niet echt een dealer in de buurt is die deze bon aanneemt. Om iedereen een kans te geven doe ik dit maar via een soort van prijsvraag.

De vraag luid:
Hoeveel Product topics heeft het VWR Forum op dit moment?

Stuur je antwoord naar acties@vuurwerkrapport.nl
Vermeldt je naam, postcode en woonplaats ook even in je mail!

Niemand weet dit behalve de Moderators van VWR. Deze zijn dus uitgesloten voor deelname. Iedereen heeft dus kans en kan zo eens een gokje wagen.

De winnaar zal 2e kerstdag (zaterdag 26 December) worden gekozen. De bon wordt die zelfde dag nog opgestuurd zodat je deze ook direct kunt gebruiken!

De winnaar wordt kozen door een random roulator. Dus de winnaar wordt eerlijk gekozen!

Sweet Laker

Registered User
Is dit een strikvraag of is het antwoord gewoon 0 aangezien ik een leuke banner krijg dat het forum nog niet online is en ik nog even geduld moet hebben,.. :smile: :laugh:

KoenL

Registered User
Is dit een strikvraag of is het antwoord gewoon 0 aangezien ik een leuke banner krijg dat het forum nog niet online is en ik nog even geduld moet hebben,.. :smile: :laugh:

Je moet dus gokken, omdat er inderdaad nog niets online staat :huh: 'Yeah'!

@ Dmenrapster, je hebt nog niet op mijn vorige post gereageerd. Ik ben toch wel benieuwd naar je reactie.

Laatst bewerkt:

jetztgehtslos

Registered
Het initiatief is goed bedacht.
Nu nog concrete plannen en kijken of je de grote jongens achter de andere sites zo ver kan krijgen dat er samengewerkt wordt om negatieve berichten tegen te gaan en positieve berichten te promoten

dmenrapstar

Registered User
Let op!

Je kunt je mail tot morgenmiddag 12:00 insturen.

(zie voor de prijsvraag boven eerdere reactie(s) !)

Gene die het dichtsbij zit wint de bon!

Het forum bevat wel degelijk producttopics.

Laatst bewerkt:

dmenrapstar

Registered User
Mijn doel is met project informatief over te komen. Onbegonnen werk? Nee! Elk project moet met zijn tijd mee groeien! De lullige reacties dat er niks online staat, is voor ons ook geen motivator. Er is wel degelijk informatie.

Je moet dus gokken, omdat er inderdaad nog niets online staat :huh: 'Yeah'!

@ Dmenrapster, je hebt nog niet op mijn vorige post gereageerd. Ik ben toch wel benieuwd naar je reactie.

dmenrapstar

Registered User
De winnaar van de prijsvraag en de vuurwerkbon t.w.v. €50,-: Ruben Stoker!

Wij feliciteren Ruben met zijn prijs. De prijs wordt zo snel mogelijk opgestuurd zodat je deze met de verkoop nog kunt gebruiken!

shadow13

Registered User
Let op!

Je kunt je mail tot morgenavond 12:00 insturen.

(zie voor de prijsvraag boven eerdere reactie(s) !)

Gene die het dichtsbij zit wint de bon!

Het forum bevat wel degelijk producttopics.

Als ik volgens jouw schrijven dus tot vanavond 0.00 uur kan meedoen en ik nu nog bijna 7 uur de tijd heb, hoe kan er dan al een winnaar bekend zijn???????:wondering:

dmenrapstar

Registered User
hmmm avond moet middag zijn. Vreemd heb het wel goed doorgegeven xD bij de gene die dit heeft gepost op mijn account. Kleine mis communicatie dus.

shadow13

Registered User
hmmm avond moet middag zijn. Vreemd heb het wel goed doorgegeven xD bij de gene die dit heeft gepost op mijn account. Kleine mis communicatie dus.

Dat kan zo zijn,maar het lijkt me zinvol als beginnend vuurwerkforum een beetje zorgvuldiger te zijn.Dan vermijd je je dit soort dingen.

BTW: wat was het winnende antwoord en hoeveel topics staan er werkelijk in??

dmenrapstar

Registered User
klopt, omdat ik ergens anders ben loopt de communicatie in ons midden niet als gebruikelijk.

Het gegeven antwoord was: 2565
Het juiste antwoord was: 2645

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan