Vuurwerk is het probleem niet in Kampen

Moontan

Moderator
Medewerker
Vuurwerk is het probleem niet in Kampen

Met vertrouwen kijkt burgemeester B. Koelewijn de jaarwisseling in de gemeente Kampen tegemoet. De ME die de straten schoonveegt, straatraces met oude auto’s in IJsselmuiden – het is allemaal verleden tijd. „Door het carbidschieten heeft de jeugd in Kampen veel minder aandacht voor zwaar illegaal vuurwerk.”

De roemruchte verhalen van carbidschieters die in de eerste uren van het nieuwe jaar de binnenstad intrekken om ruiten van winkeliers kapot te schieten, en de politie die achter hen aan zit, liggen...

KAMPEN. Toen burgemeester Koelewijn vijf jaar geleden startte als burgemeester van Kampen werd er al vanaf de herfstvakantie met carbid geschoten. Nu klinkt er voor Kerst amper meer een knal. 

http://www.refdag.nl/nieuws/binnenland/vuurwerk_is_het_probleem_niet_in_kampen_1_877683

sprinkhaan

Registered User
Deze man moeten ze maar eens bij witteman aan tafel zetten!!! En dan broertjes er tegen over!!! Jongen ,jongen ik smul al bij de gedachte !

Vuurwerk023

Registered User
D

Deleted member 17038

Guest
Misschien is dit de enige positieve gemeente die vaak in de media komt? Ik weet het ook niet. Misschien woont er in kampen wel een liefhebber die de media al het positieve nieuws over hun gemeente doorspeelt. Ik kan me voorstellen dat er meer gemeentes in Nederland zijn die er nog enigzins positief tegen aan kijken maar het niet hoog op de agenda hebben staan.
Maar Kampen is echt al een paar keer langs gekomen. Wel jammer dat het geen andere gemeentes zijn..

Vuurwerk023

Registered User
Misschien is dit de enige positieve gemeente die vaak in de media komt? Ik weet het ook niet. Misschien woont er in kampen wel een liefhebber die de media al het positieve nieuws over hun gemeente doorspeelt. Ik kan me voorstellen dat er meer gemeentes in Nederland zijn die er nog enigzins positief tegen aan kijken maar het niet hoog op de agenda hebben staan.
Maar Kampen is echt al een paar keer langs gekomen. Wel jammer dat het geen andere gemeentes zijn..

Dat is inderdaad jammer en dat bedoel ik ook deels met mijn antwoord

Bovenaan