Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De bedoeling is goed, maar ik vind het eerder lachwekkend dan afschrikwekkend...
Maar goed, alle initiatieven die ook maar IETS bijdragen, kunnen nuttig zijn.
Ik denk dat dit filmpje van tilburgtv af komt een zender met een klein budget.
En ik ben het er mee eens dat het geen top kwaliteit is. Maar goed er word wel mee gedacht aan de rommel die op nieuwjaarsdag blijft liggen. Ik weet niet hoe ze daar in andere gemeentes mee om gaan...
Maar om nou meteen Tilburg af te kraken... ach sommige mensen weten niet beter (we zullen het netjes houden).
Als het een serieus "postbus51" spotje zou zijn kijkt er niemand naar. Op deze manier heb je nog de kans dat de tilburgse jeugd het oppikt en op youtube oid gaat bekijken omdat er over gepraat word.....
De info in het spotje is overigens tweeledig: enerzijds: steek geen weigeraars nogmaals af en anderzijds: zorg dat je geen bruikbare weigeraars achterlaat.....
En als Tilburg hiermee bereikt dat er ook maar één persoon minder in het ziekenhuis beland is het mission accomplished! En of je het nu goed vind of onzin: ze doen er tenminste wel iets aan. En ik ben geen tilburg -liefhebber.... ;-))