Donderdag: Even een uurtje op FPM rondgehangen en ruzie gemaakt met iemand die niet kon warderen dat ik meer wist als hij.
Vrijdag: Even een uurtje op FPM gezeten en wel 3 posts gedaan :nuts:
Zaterdag: Voor het eerst sinds 4 weken weer een show kunnen bezoeken, hij viel erg tegen aangezien mister hayo hem weer eens schoot.
Zondag: Een uitermate interresante discussie gehad met Mickey, over wat er nou harder knalt een trueno nr. 4 of een 4" ty-salute, ik heb persoonlijk stug volgehouden dat het de trueno nr.4 is want die heb ik er ook eentje van gehad vorig jaar en toen we die in een weiland afstaken ging de knal wel zo ongelovelijk hard :nuts: :nuts:
Maandag: geen bericht.
Dinsdag: Even buiten 2 nitraatjes afgestoken die ik nieuw binnen heb gekregen.
Ik heb ze proberen te fotograferen maar de vlam was te fel en zorgde er dus voor dat de foto overbelicht werd.
Het moment van de knal is door problemen met timing ook mislukt.
Ik zet morgen de foto's voor het resultaat wel in de blog neer.
Woensdag: Jaaaa hier zijn ze dan. De Foto's van de nitratjes gister.
Zo als ik al zei, verwacht er niet te veel van.
Donderdag: een uurtje op FPM lopen rondhangen en Tony op zn lazer gegeven voor een spelfout. Dit vond ik persoonlijk ubercool.
Hij daar in tegen noemde me een pikkepijp en zij dat ik op AVP maar de wijsneus moest gaan uithangen
Morgen ga ik naar hier naar de kermis, waar ze 2 romijnse kaarzen gaan wegschieten
Dit is waarom ik het heil er niet zo van inzie.
Een hoop mensen hebben nog al een doelloos leven kwa vuurwerk en bekijken een paar showtjes op film en zien mischien 2 showtjes zelf in de zomer.
Ze zitten ook meer en deel te wachten op het einde van het jaar en zullen dan vol kunnen gaan opscheppen wat ze hebben binnengekregen.
Goed dit scheeld weer een hoop vieze toppics op het forum.
Maar of het echt veel nut heeft.
Er zijn hier tegenover ook maar een handje, mischien twee, vol met mensen die wel een erg boeiend leven hebben kwa vuurwerk door de vele showbezoeken.
Maar nooit geschoten is altijd mis he, dus proberen kan altijd. :amuse:
P.S.
Het hier boven geschreven Blogverhaal bestaat uit compleet uit de duimgezogen voorbeelden.
Ik wil hier niemand kwaad mee doen, en ook niemand beledigen. :bigsmile:
Schuim